Project Black Budget: PUBG Studios planuje premierę na drugą połowę 2024 roku

Project Black Budget ukaże się w drugiej połowie 2024 roku

Wygląda na to, że nadchodząca strzelanka ekstrakcyjna studia PUBG Studios, Project Black Budget, ukaże się w drugiej połowie 2024 roku. Tak wynika z najnowszego raportu finansowego Krafton, który sugeruje, że gra może zakończyć się wcześniej niż oczekiwano, początkowo w 2024 roku -2025.

Projekt mający na celu popularyzację gatunku strzelanek ekstrakcyjnych

Projekt Black Budget został po raz pierwszy wspomniany w poprzednim raporcie finansowym Krafton na początku tego roku i został opisany jako projekt, który ma „rzucić nam wyzwanie do spopularyzowania gatunku strzelanek ekstrakcyjnych w oparciu o nasze doświadczenie w produkcji i obsłudze PUBG”.

Znajduje się ona obecnie na szczycie listy „Flagowych tytułów Krafton” i potwierdza, że ​​gra jest w fazie rozwoju w PUBG Studios i że „premiera ma zostać wydana w drugiej połowie 2024 r.” – innymi słowy, druga połowa 2024 r.

Możliwość wydania na konsole i PC

Wygląda również na to, że strzelanka ma ukazać się zarówno na konsolach, jak i na PC, choć dokładne szczegóły nie zostały jeszcze ujawnione.

Inne nadchodzące gry od Krafton

Inne gry wymienione jako „najważniejsze nadchodzące tytuły” to „The Next Subnautica”, którego premiera ma się odbyć w pierwszej połowie 2025 r., oraz Project Gold Rush, sandboxowa gra przygodowa w stylu akcji autorstwa Vector North, której premiera planowana jest na około w tym samym czasie.

Utworzenie pierwszego kanadyjskiego studia gier AAA

Jednocześnie Krafton przygotowuje się do uruchomienia swojego „pierwszego kanadyjskiego studia gier AAA”. Studio kierowane przez byłego dyrektora gier Ubisoftu Patrika Méthé – „wiodącą postać z ponad 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych w niektórych z najbardziej znanych marek na świecie” – studio planuje zatrudnić 150 osób w ciągu najbliższych trzech lat, w tym w obszarach: animacja, programowanie i zasoby ludzkie.

Producent Benoit Frappier, reżyser gry Frédéric Duroc i dyrektor technologiczny Martin Paradis dołączyli już do Méthé w tej nowej przygodzie.

Źródło: www.eurogamer.net