Wydanie Shadow of the Erdtree wyznacza nową, ekscytującą podróż dla From Software. Wydany dwa lata temu Elden Ring był pierwszym wypadem studia w gatunek otwartego świata, stanowiącym kolosalne wyzwanie nawet dla doświadczonych studiów. Dla From Software i reżysera gry Hidetaki Miyazakiego była to okazja do wykorzystania swojego doświadczenia, aby zapewnić graczom grę, która zachowała poczucie przygody i wyzwania, z których słynie studio. Shadow of the Erdtree, pierwsze i jedyne DLC do Elden Ring, jest zwieńczeniem tej wizji.
Wyraźna skłonność do otwartego świata
Świat gier z otwartym światem stanowi duże wyzwanie dla studiów deweloperskich. Czy From Software planuje w przyszłości położyć nacisk na ten gatunek, czy też planuje powrót do gier bardziej liniowych, opartych na fabule?
Wyzwania i osiągnięcia podczas tworzenia Elden Ring
Jakie wyzwania stanęły przed projektowaniem gry z otwartym światem w porównaniu z poprzednimi tytułami opracowanymi przez From Software? Jak zespołowi udało się pokonać te wyzwania i zrealizować swoją wizję Elden Ring?
Satysfakcja graczy i przyszłość From Software
Jak gracze zareagowali na Elden Ring i jego DLC? Jakie przyszłe projekty planuje studio? Czy From Software planuje odkrywać nowe gatunki gier lub utrzymać swoją reputację twórcy trudnych i wymagających gier?
Źródło: www.gamespot.com