Szuflada sentymentalizmu
Moim celem było zaprojektowanie gry, do której każdy, uprzywilejowany czy nie, mógłby się włączyć i powiedzieć: „Rozumiem, o co chodzi i rezonuje ze mną” – powiedział dyrektor Open Paths David Helgason.
Warunki, których należy przestrzegać:
Uczucia związane z grą
Podczas wirtualnej zapowiedzi Open Roads gracz wcielając się w Tess, graną przez Kaitlyn Dever (Super Awakening, Uncharted 4: A Thief’s End i wkrótce Abby w serialu HBO The Last of Us), wziął starą kartkę z okazji urodzin, którą otrzymali od ich niedawno zmarłej babci, rozpoczynając wydarzenia w grze. Jest to akcja, którą gracze będą często wykonywać w Open Roads, biorąc pod uwagę, że jest to coś, co pieszczotliwie nazwałbym przygodą narracyjną. Ta karta ma minimalny charakter opisowy i zawiera wcześniej napisaną wiadomość w środku. Ale babcia Tess podpisała coś w stylu: „Jestem z ciebie taka dumna, kochana babciu”. » Nie było tego wiele, ale od razu poczułem łzy w oczach.
Przyznaję, że łatwo płaczę. Rzeczywiście, moja babcia, matka z mojej strony rodziny, zmarła nagle w sierpniu. Ten zawód wyszedł na powierzchnię podczas podglądu Open Roads, kiedy zobaczyłem tę kartkę urodzinową.
Spersonalizowane szczegóły
Całe pismo odręczne w grze, łącznie z pismem babci w grze i kartką urodzinową, jest prawdziwe. Każdy w zespole Open Roads ma gdzieś w grze swój najważniejszy charakter pisma.
Czuję, że osobiste gry wprowadzają poziom pojednania, jakiego nie czułem w żadnej grze od jakiegoś czasu.
Źródło: www.gameinformer.com