Porzuceni programiści wyjaśniają magiczne zdolności parkour


Square Enix wyjaśnił osiem różnych magicznych umiejętności parkour w Forspoken, które pozwalają graczowi przyspieszyć, skalować i szybować po świecie Athia.

Szczegółowo w poście na blogu PlayStation, różne umiejętności nie zostaną odblokowane od samego początku, ale protagonista Frey prawdopodobnie szybko je zdobędzie, ponieważ deweloper Luminous Productions wydaje się bardzo skupiać na przemierzaniu.

Flow jest najbardziej podstawową umiejętnością parkour i prawdopodobnie pierwszą, której nauczy się Frey. Pozwala graczowi biegać po mapie z dużą prędkością, przeskakując nad wszelkimi obiektami, które przeszkadzają, takimi jak małe skały lub ściany.

Wymaga to jednak wytrzymałości, ale umiejętność Rush działa tutaj jako obejście, ponieważ pozwala Frey utrzymać najwyższe prędkości bez wyczerpywania jej energii. Pomarańczowe płomienie będą od czasu do czasu pojawiać się wokół postaci, a naciśnięcie Kółka w tym momencie spowoduje, że Frey rzuci się do przodu jeszcze szybciej bez użycia wytrzymałości.

Łączenie umiejętności przemierzania razem w ten sposób jest kluczową mechaniką w Forspoken, a po opanowaniu można je wykorzystać do poruszania się po mapie niezależnie od terenu. Gracze mogą również wykonać niski skok za pomocą umiejętności Shimmy, podwójny skok za pomocą Skali i na przykład wspiąć się na klif za pomocą Soar.

Podczas skakania ze szczytu tych klifów umiejętność Float umieszcza Frey w bańce wodnej, która działa jak szybowiec, a ona ma również coś, co jest zasadniczo umiejętnością chwytania, zwaną Zip, która może być używana do przechodzenia lub jako mechanika uników w walce .