Cloud Imperium Games, twórca gry Star Citizen, niedawno zbanował ponad 600 kont po tym, jak gracze wykorzystali „liczne exploity” w celu „oszukiwania i wykorzystywania” gry.
Zakazy i podjęte środki
W stanowczym, ale zwięzłym oświadczeniu na temat napotkanych problemów starszy dyrektor ds. relacji z graczami Will „Soulcrusher” Leverett powiedział, że zespół przeprowadził dochodzenie, w wyniku którego zawieszono ponad 600 graczy i usunięto „nielegalne aUEC nabyte w ekosystemie Star Citizen”.
Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na ten temat, na YouTube dostępny jest film:
https://www.youtube.com/watch?v=video_id
Środki zapobiegające oszustwom
Leverett podkreślił, że oszukiwanie i wykorzystywanie podważa integralność ich gry i wysiłki oddanych sponsorów, którzy pomagają im w tworzeniu Star Citizen. Deweloper traktuje te działania poważnie i stale opracowuje dodatkowe środki zapobiegające oszustwom i wyzyskowi.
Pomimo nieuniknionych problemów na tym etapie rozwoju, zespół ściśle współpracuje ze społecznością w celu identyfikowania, testowania i zgłaszania exploitów.
W stronę wersji 1.0
Dyrektor generalny Cloud Imperium Games, Chris Roberts, powiedział niedawno, że Star Citizen jest coraz bliżej wersji 1.0. Po wielu latach ciężkiej pracy nad osiągnięciem celu, który przez wielu wydawał się niemożliwy, gra ma dostarczyć jeden z ostatnich elementów technologii umożliwiających stworzenie połączonego, współdzielonego wszechświata.
Niedawno w Cloud Imperium Games doszło do zwolnień z powodu nieporozumień związanych z przeprowadzkami i oskarżeniami o bycie „wysoce toksyczną firmą”. Nie przeszkodziło to jednak grze zebrać imponujące 700 milionów dolarów w ramach finansowania społecznościowego.
Źródło: www.eurogamer.net