Piczle Cross: Story of Seasons – nowa relaksująca gra logiczna

Chcesz odpocząć po długim dniu? Nie ma nic lepszego na relaks niż dobra gra symulacyjna farmy. Seria gier Story of Seasons stanowi punkt odniesienia w tej dziedzinie od prawie 30 lat. Ale co powiesz na coś innego? Rolnicy zamienili swoje narzędzia ogrodnicze na długopisy i zajęli się picrossem. Piczle Cross: Story of Seasons to pierwsza wyprawa popularnej serii symulatorów rolniczych Marvelous w zupełnie inny gatunek gier. Czy może być bardziej relaksująca niż gra logiczna oparta na rolnictwie? Aby dowiedzieć się, co uczyniło tę fuzję idealną, przeprowadziliśmy wywiad z twórcą serii Piczle, Jamesem Kayem z Score Studio, a także menadżerem marki Story of Seasons w Marvelous Inc, Hikaru Nakano.

Geneza projektu

Historia małżeństwa Piczle Crossa z Story of Seasons

Twórca serialu Piczle, James Kay, twierdzi, że pomysł na crossover zrodził się podczas burzy mózgów z jego redaktorem Rainy Frogem. Kiedy pojawił się pomysł Story of Seasons, wszystko wydawało się oczywiste. Urocza, relaksująca i przytulna strona Story of Seasons doskonale współgrała z wizualnym i logicznym podejściem Piczle Cross.

Połączenie dwóch wszechświatów

Połączenie standardowej rozgrywki Piczle Cross z formułą rozgrywki Story of Seasons

Wszystkie łamigłówki opierają się na kluczowych elementach Story of Seasons, takich jak narzędzia rolnicze, uprawy, zwierzęta, a nawet kultowe postacie z gier. Ponadto Twoja farma ewoluuje w tle w miarę rozwiązywania zagadek, pozwalając Ci doświadczyć pór roku i lat jak w grach Story of Seasons.

Wzbogacone wrażenia z gry

Co nowego w Piczle Cross: Story of Seasons

James Kay podkreśla, że ​​każdy gracz może spersonalizować swoje wrażenia z gry. Niezależnie od tego, czy lubisz wyzwania, czy po prostu chcesz się zrelaksować, dostępnych jest mnóstwo opcji, takich jak wyłączenie timera, pokazywanie podpowiedzi, gdzie zagrać, czy nawet automatyczna korekta błędów . Nie ma złego sposobu na zabawę!

Przyszłość projektu

Perspektywy i możliwy dalszy rozwój serii Piczle

Zainteresowanie Jamesa Kaya grami logicznymi i łamigłówkami skłoniło go do dalszego tworzenia gier Piczle. Zwraca uwagę, że tworzenie gier samo w sobie jest wyzwaniem intelektualnym, trochę jak układanie puzzli. Mówi także o chęci stworzenia kolejnych crossoverów, z których część jest już w fazie rozwoju.

Wniosek

Możliwe przyszłe projekty i uwagi dotyczące rozwoju gry

Hikaru Nakano z Marvelous Inc twierdzi, że jest otwarty na więcej crossoverów w serii Story of Seasons, jeśli w przyszłości pojawią się podobne możliwości. Zachwyca się tym, jak pasja Jamesa zdołała odtworzyć w grze logicznej atmosferę Story of Seasons.

Źródło: www.nintendolife.com