Phil Spencer omawia plan wskrzeszenia gier Activision-Blizzard

Phil Spencer omawia możliwość wskrzeszenia gier Activision-Blizzard

Szef działu Xbox, Phil Spencer, udzielił niedawno wywiadu Windows Central na temat perspektywy wskrzeszenia gier z historii Activision-Blizzard teraz, gdy wydawca jest właścicielem firmy. Podkreślił jednak, że proces jest delikatny i wymaga dużo przemyślenia.

„Przyglądamy się katalogowi Activision i Blizzarda i jesteśmy bardzo podekscytowani projektami, które możemy wykonać” – powiedział Spencer. „Jest jeszcze wcześnie, więc musimy porozmawiać z już utworzonymi zespołami i pracującymi nad projektami. » Szef Xbox wyjaśnił, w jaki sposób zespół może zrównoważyć ożywianie gier, pozwalając studiom na tworzenie nowych doświadczeń – i wspomniał nawet o Banjo-Kazooie. „Nie jestem osobą, która przejmuje franczyzę od zespołu i okrada go z dyskusji lub procesu tworzenia, aby stworzyć coś nowego” – Spencer powiedziała Windows Central. „Myślę, że oryginalni twórcy, kultura – szczerze mówiąc, niektóre lekcje, jakie wyciągnęliśmy z naszych przeszłych doświadczeń, są bardzo ważne. Widzieliście w naszej historii, że nie poruszyliśmy wszystkich franczyz, o których ludzie chcieliby, żebyśmy poruszyli – słyszę, fani Banjo. Ale prawdą jest, że kiedy znajdziemy odpowiedni zespół i odpowiednią okazję, uwielbiam wracać do historii i postaci, które widzieliśmy wcześniej. »

Game Pass i różnorodność gier

„To nie pierwszy raz, kiedy Spencer sugeruje, że takie plany są rozważane, choć nic konkretnego nie zostało jeszcze ogłoszone. Spencer szczegółowo opowiedziała także o usłudze Game Pass oraz o tym, jak umożliwia ona wielu zespołom w Xbox Game Studios realizowanie własnych pasji i tworzenie gier różniących się zarówno rozmiarem, jak i gatunkiem. „Jeśli spojrzysz na gry takie jak Pentiment, Hi-Fi Rush i długoterminowe inwestycje w gry takie jak Grounded, wszystkie te gry odniosły dla nas naprawdę sukces w ramach naszej subskrypcji i na naszej platformie. »

„To, co widzimy w Game Pass, to usługa obsługująca wszystkie rodzaje gier, od dużych po nieznane gry niezależne, w które nie polubiłbyś się, gdybyś nie grał. Jeśli jesteś indywidualnym wydawcą, naprawdę musisz pomyśleć o tym, „jak sprawić, by wszyscy zagrali w moją grę”. »

Źródło: www.gamespot.com