Path of Exile 2: Odkryj nowe funkcje i ulepszenia gry

Path of Exile 2: Myśli o grze wideo

Path of Exile 2: Nowa wersja w przygotowaniu

Zanim po ponad 15 godzinach podróży odkryłem Path of Exile 2, szukałem satysfakcjonującej gry pomimo intensywnego zmęczenia. Jako nowicjusz w serii Path of Exile byłem już onieśmielony jej reputacją za złożoność. Mimo wszystko, gdy już miałem go w ręku, byłem mile zaskoczony łatwością, z jaką mogłem się rozwijać.

Path of Exile 2, opracowane i wydane przez Grinding Gear Games, będzie dostępne we wczesnym dostępie w 2024 roku na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox X/S.

Bardziej przystępna rozgrywka

Dyrektor gry Jonathan Rogers mówi, że Path of Exile 2 będzie bardziej przystępna dla nowych graczy, bez poświęcania głębi dla doświadczonych graczy Path of Exile 1. Działania takie jak wyposażanie nowych umiejętności są uproszczone, a wczesne obszary mają na celu zapoznanie Cię z kluczowymi aspektami samouczka, niezależnie od Twojego początkowego wyboru.

Podczas pierwszych testów mogłem pobawić się nową dostępną klasą, Wiedźmą, która za pomocą bliźniaczych różdżek potrafi wyprowadzać wszelkiego rodzaju ataki żywiołów, przywołując jednocześnie stwory do walki z wrogami. Preferowano bardziej metodyczne podejście do rozgrywki, z wolniejszym tempem dostosowanym do możliwości Wiedźmy. Ten trend w postaci wolniejszego tempa został potwierdzony przez Rogersa, podkreślając, że jest to pożądana cecha zapewniająca lepsze wrażenia bojowe.

Ulepszenia rozgrywki i wrażeń z gry

Rogers podkreśla, że ​​priorytetem było utrudnienie rozgrywki. Teraz śmierć oznacza rozpoczęcie od nowa w punkcie kontrolnym, wzmacniając wpływ każdej porażki. Dla niego jest to sposób na nakłonienie graczy do większych inwestycji w grę, poprzez zachęcenie ich do zwolnienia i zastanowienia się przed każdą akcją.

Prace nad Path of Exile 2 umożliwiły także zespołowi naprawienie błędów w animacji walki wręcz z pierwszej części gry. Przebudowę animacji ułatwiono poprzez utworzenie nowych modeli 3D, porzucając ograniczenia przestarzałego systemu animacji z 2006 roku.

Sezony gier będą teraz zsynchronizowane pomiędzy Path of Exile 1 i Path of Exile 2, zapewniając społeczności graczy nową i różnorodną zawartość. Rogers podkreśla znaczenie umożliwienia graczom robienia przerw między sezonami, a następnie powrotu do gry z odświeżonym spojrzeniem na grę.

Zoptymalizowane wrażenia z gry

Zgodność międzyplatformowa i lokalna gra w trybie współpracy na PC, Xbox Series jako zespół w wymagających środowiskach.

Podsumowując, wrażenia z gry oferowane przez Path of Exile 2 zapowiadają się bardziej przystępnie, wciągająco i wymagająco, oferując graczom przygodę bogatą w wyzwania i odkrycia.

Źródło: www.eurogamer.net