Overwatch 2 wiceprezes zainteresowany odkryciem współpracy marek, cytuje Naruto Crossover Fortnite – ekskluzywny wywiad


Podczas naszego ostatniego wywiadu z wiceprezesem Overwatch, Jonem Spectorem, zadaliśmy dyrektorowi kilka dodatkowych pytań dotyczących tworzenia zrównoważonych strumieni przychodów z gier typu free-to-play. Tytuły takie jak Fortnite i Warzone spopularyzowały współpracę z głównymi markami, takimi jak Dragon Ball Super, Attack On Titan i Snoop Dogg, więc byłem ciekawy, czy zespół Overwatch to rozważy.

„Widzieliśmy kilka naprawdę zabawnych przykładów gier współpracujących z innymi markami lub innymi grami” – mówi Spector. „Sam jestem wielkim fanem anime. Myślę, że to super, kiedy widzę Naruto pojawiającego się w Fortnite. Nawet nie gram w Fortnite, ale to jest niesamowite. A kiedy patrzymy na przestrzeń Overwatch 2, to są rzeczy, które my są zainteresowani eksploracją. Jeśli i kiedy to zrobimy, jedną z naszych kluczowych wartości jest zrobienie tego w sposób, który doskonale pasuje do serii Overwatch”.

Kontynuuje: „Więc byliśmy bardziej skoncentrowani na tej współpracy jako na rzeczach, którymi moglibyśmy być zainteresowani. A mniej na reklamach w naszej grze”.

Podczas gdy model monetyzacji Overwatch 2 w dużej mierze opiera się na sprzedaży premium Battle Passów i wysokiej jakości kosmetykach, Spector mówi, że zespół „pracuje nad dostarczaniem większej ilości treści za darmo niż kiedykolwiek wcześniej, regularnie i konsekwentnie dla graczy na całym świecie”.

W szczególności zespół zamierza aktualizować zawartość co dziewięć tygodni. Każdy sezon będzie zawierał nowy motyw – sezon 1 przynosi inspirowane cyberpunkiem kosmetyki – wraz z nowymi postaciami lub mapami (czasem jedno i drugie).

„Chcemy być w stanie utrzymać [content delivery] na nadchodzące lata”, mówi Spector. „Więc zadajemy sobie pytanie: 'Jak dopasować systemy przychodów w grze do tego celu?’ Zawsze chcemy mieć pewność, że rzeczy w grze są sprawiedliwe i satysfakcjonujące dla graczy, niezależnie od tego, czy zdecydują się wydać [money]”.

Kontynuuje: „Uważamy, że to najlepszy sposób na ciągłe wspieranie gry. To naprawdę duża zmiana w porównaniu z proszeniem graczy o wydanie czterdziestu lub sześćdziesięciu dolców, aby wejść do drzwi, a następnie posiadanie różnych modeli monetyzacji”.


Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o ekskluzywnych mitycznych skórkach Overwatch 2 i dlaczego zespół spędza ponad rok na tworzeniu każdej z nich.



Źródło : https://www.gameinformer.com/exclusive-interview/2022/09/27/overwatch-2-vp-interested-in-exploring-brand-collaborations-cites