Deathloop pierwotnie miał bardziej solidny system walki wręcz, ale został usunięty podczas tworzenia i zastąpiony ruchem kopnięcia.
W wywiadzie wideo Noclip około 12:50 dyrektor kreatywny Deathloop Dinga Bakaba ujawnił, że Deathloop pierwotnie miał system parowania walki podobny do Dishonored. Ten pomysł został odrzucony na rzecz prostego i bardzo potężnego kopniaka Deathloopa.
„Na początku mogłeś bronić się maczetą, parować i blokować, tak jak powiedziałeś, ok, po prostu zadajmy sobie wszystkie pytania, które właśnie zadałeś [sic] ogrodzenie Dishonored, dowiemy się później” – powiedział Bakaba. „Ale jak tylko dodaliśmy tryb dla wielu graczy, coś poszło nie tak”.
Bakaba wyjaśnił, że najeźdźca „ma opóźnienie w stosunku do gospodarza”. Dało to różnicę w rozgrywce między najeźdźcami w trybie wieloosobowym a NPC. Tak więc system parowania został złomowany, ale twórcy nie byli usatysfakcjonowani.
„Więc usunęliśmy czasową parowanie i to było tylko [blocking] i to było nudne jak diabli”, powiedział Bakaba. „Więc powiedzieliśmy 'f *** obrona, po prostu zastąpmy obronę kopnięciem jak wielkim kopnięciem, które sprawia, że lecisz”.
Parowanie zostało następnie usunięte i narodziło się ulubione kopnięcie fanów.
Sprawdź wybrany przez IGN najlepszy dysk SSD PS5 do grania w Deathloop na najwyższym potencjale konsoli.
Recenzja IGN Deathloop była stosunkowo pozytywna w stosunku do gry i chwaliła system walki: „Precyzyjna inżynieria tego złożonego, zapętlonego świata jest utrzymywana w równowadze przez system walki Deathloop, który jest zachwycająco hałaśliwym wydarzeniem, które ryczy jak smok z balistycznym oddechem”.
Odwiedź naszą instrukcję Deathloop i przewodnik Deathloop dla początkujących, aby opanować najnowsze gry Arkane Studios.
Petey Oneto jest niezależnym pisarzem dla IGN.
Source : https://www.ign.com/articles/deathloop-melee-combat-changed-development