Osiem obiecujących ulepszeń, które pojawią się na Horizon Forbidden West


Horizon Zero Dawn stworzył solidne podstawy dla Guerrilla Games, na których można budować w Horizon Forbidden West, a twórca nie zamierza przepuścić tej okazji. W nadchodzącym sequelu firma Guerrilla Games przyjrzała się opiniom fanów, zrewidowała pomysły, które były zbyt ambitne jak na pierwszą grę, i wykorzystała kreatywność studia, aby uczynić wyczyny Aloy jeszcze bardziej ekscytującymi. W naszej najnowszej historii z okładki widzieliśmy Zakazany Zachód w akcji i dowiedzieliśmy się z pierwszej ręki o tym, jak sequel wprowadza kilka wartościowych zmian w celu ulepszenia swojego poprzednika.

Lepsze filmiki

Spodziewamy się lepszej grafiki z każdym nowym wpisem w serii, a jak dotąd materiał filmowy pokazywany dla Zakazanego Zachodu jest niezwykle imponujący. Ale czasami trzeba zobaczyć grę z bliska, aby naprawdę zauważyć jej niuanse. „Niektóre z dużych ulepszeń, które wprowadziliśmy do naszych filmów, obejmują pełne przechwytywanie ruchu, lepszą animację twarzy i pierwszorzędną obsadę” — mówi reżyser narracji Benjamin McCaw. „Ten poziom jakości dotyczy całej gry, w tym niektórych naszych pomniejszych scen”. W demie, które widzieliśmy na okładce, wymiana dialogów między postaciami była bardziej autentyczna dzięki tym ulepszeniom, co było szczególnie widoczne w animacjach twarzy. Aloy może teraz przekazać znacznie więcej językiem ciała i oczami.

Żywsze miejsca

Partyzant chce, aby osady były „bardziej zamieszkane” i ekscytujące do zwiedzania. Oznacza to, że mieszkańcy miasta będą bardziej aktywni, a Ty będziesz przeżyć zabawne chwile przez cały dzień. „Od ostatniej gry ulepszyliśmy naszych cywilów i osady, wprowadzając ulepszony system tłumu, lepsze animacje i znacznie lepszy dźwięk” — mówi McCaw. „Więc wszystko powinno być trochę bardziej autentyczne i realistyczne”. Podczas naszego pokazu, gdy szliśmy do tawerny, widzieliśmy ludzi, którzy potykali się na zewnątrz, mamrocząc niespójne sentymenty i szukając swojego drinka. Wchodząc do prawdziwej tawerny, sprawy stały się bardziej porywające, a klienci namiętnie opowiadali o swoich problemach, radośnie tańczyli razem, a nawet grupa śpiewała wesoło o swoich pijackich opowieściach, gdy walili w stół, aby ustanowić rytm.

Odnowione drzewo umiejętności

Guerrilla całkowicie przebudowała drzewo umiejętności, aby dać graczom więcej opcji do grania tak, jak chcą. Od teraz oferuje sześć różnych stylów gry: wojownik (walka wręcz), traper (umieszczanie/rozbrajanie pułapek), myśliwy (broń dystansowa), ocalały (zdrowie/zasoby), infiltrator (ukrywanie się) i mistrz maszyn (hakowanie). Wygląda na to, że każda specjalizacja ma około 20-30 umiejętności. Drzewa oferują mieszankę aktywnych umiejętności, takich jak zużywanie mniejszej ilości zasobów w rzemiośle, oraz pasywne wzmocnienia, takie jak niska regeneracja zdrowia. Każde drzewo ma również swój własny, unikalny przypływ męstwa, czyli nowe specjalne umiejętności, które można wykonać, gdy wypełnisz licznik, grając taktownie. Ponadto niektóre wzmocnienia i umiejętności można ulepszyć do wyższych poziomów, aby zwiększyć ich skuteczność. Jednak największą zmianą w grze są ulepszenia stroju i splotu, które mogą podnieść niektóre umiejętności powyżej ich limitu poziomu, podnosząc niektóre statystyki o 300 procent.

Więcej możliwości skanowania i informacji

Umiejętności skanowania Aloy ujawniają teraz więcej cennych informacji niż kiedykolwiek. Poruszanie się powinno być łatwiejsze, ponieważ może teraz skanować w otoczeniu punktów zaczepienia, które są oznaczone na żółto. Jednak najbardziej korzystnym aspektem jest jej zdolność do lepszego poznania swoich mechanicznych przeciwników. Partyzant chce dać graczom jak najwięcej informacji, aby określić ich strategię, więc podczas skanowania dowiesz się więcej niż tylko o ich słabościach i głównych statystykach. Możesz teraz dowiedzieć się wszystkiego, od tego, czy maszyna ma kluczowe źródło aktualizacji, po to, czy część jest niezniszczalna. Możesz nawet odkryć, czy jedna z ich broni jest odczepiana i może być użyta dla własnego zysku. Aloy może również oznaczać części, nadając im fioletowy odcień. Nie tylko ułatwia to celowanie w te komponenty, ale także zapewnia, że ​​części nie zgubią się w chaosie na polu bitwy, gdy je zestrzelisz.

Lepsze nagrody za zadania poboczne

Jeśli nie uważałeś, że zawartość poboczna była warta twojego czasu w Zero Dawn, Guerrilla pracuje nad zmianą tego w Zakazanym Zachodzie. Jego rozwiązanie? Bardziej interesujące zadania poboczne i większe nagrody za zaangażowanie się w nie. „W tym sensie jest dużo więcej różnorodności – większe poczucie spełnienia, że ​​faktycznie dostajesz coś fajnego w zamian za wykonanie tych zadań”, mówi reżyser gry Mathijs de Jonge. „To była kolejna część, w której czuliśmy, że mamy miejsce na poprawę. Więc dostajesz fajną broń lub fajny strój, coś, co naprawdę przyda się w twoim następnym zadaniu lub zajęciu.”

Mniej zagracony HUD

Jeśli myślałeś, że na ekranie jest zbyt wiele, aby śledzić w Horizon Zero Dawn, nie byłeś sam. Partyzant wziął sobie do serca tę informację zwrotną, przechodząc do Zakazanego Zachodu i pracował nad tym, aby na ekranie było mniej rozpraszaczy. „Domyślnie gra uruchamia się w trybie minimalistycznym, w którym na ekranie jest jak najmniej informacji HUD” — wyjaśnia de Jonge. „Ale w tym trybie możesz też po prostu przesunąć palcem w górę po touchpadzie, a to natychmiast wyświetli wszystkie ważne informacje, takie jak cele, a może twoje zdrowie lub ekwipunek”.

Więcej czasu z towarzyszami

Jeśli liczyłeś na lepsze budowanie relacji między Aloy i jej towarzyszami, z przyjemnością dowiesz się, że był to obszar zainteresowania Guerrilla z Zakazanym Zachodem. Zespół dużo mówił o swoich wysiłkach zmierzających do ulepszenia postaci towarzyszących w nadziei, że gracze nawiążą z nimi silniejsze więzi. „Jednakże głównym celem, który chcieliśmy zmienić z pierwszej gry na drugą, jest to, że po prostu spędzasz więcej czasu z kluczowymi postaciami” – mówi McCaw. „To jest coś, co staraliśmy się robić konsekwentnie przez całą grę. Nie tylko dla postaci, które spotkasz podczas głównego zadania, ale także niektórych postaci z zadań pobocznych; nie odchodzą po prostu po jednej wyprawie”.

Możliwość tworzenia miejsc pracy dla modernizacji części

Naprawdę chcesz ulepszyć swoją broń lub zbroję, ale nie masz ochoty szukać bezcelowo potrzebnej części? Masz szczęście! Teraz, jednym kliknięciem przycisku w menu tworzenia, możesz utworzyć zadanie, aby zlokalizować potrzebny zasób. To aktywuje zadanie i umieści na mapie ścieżkę do miejsca, w którym znajdują się maszyny, które je trzymają. Oznacza to, że nigdy nie będziesz musiał tracić czasu, licząc na kroplę lub zastanawiając się, czy jesteś we właściwym miejscu.

To też jest dobra rzecz, ponieważ tym razem części maszyn będą bardziej istotne. „W [Horizon Zero Dawn], chodziło bardziej o metalowe odłamki”, mówi de Jonge. „W tej grze staraliśmy się bardziej wprowadzić maszyny i spotkania z maszynami, więc wiele ulepszeń kosztuje również określone zasoby maszyn. Musisz wyjść i polować na konkretne maszyny.

Chcesz więcej o Horizon Forbidden West? Koniecznie zajrzyj do naszego centrum poniżej, gdzie możesz uzyskać wgląd w nowe maszyny i moce do Twojej dyspozycji.



Źródło : https://www.gameinformer.com/feature/2022/01/06/eight-promising-improvements-coming-to-horizon-forbidden-west