Oryginalni twórcy GoldenEye 007 zastanawiają się nad nowymi remasterami



Członkowie oryginalnego zespołu deweloperskiego stojącego za legendarnym GoldenEye 007 na N64 podzielili się swoimi przemyśleniami na temat ostatnich reedycji gry na Nintendo Switch i Xbox.

Odpowiadając na tweet Rare’a, pierwotnego twórcy gry, projektant gry David Doak zapytał, gdzie jest miłość do „zespołu, który faktycznie to stworzył”.

„Oczywiście wspaniale jest zobaczyć ponowne wydanie GoldenEye 007 i mam nadzieję, że ludzie będą się przy tym dobrze bawić!” Doak nieprzerwany. „Ale tak, trochę sfatygowany, że nie zostaliśmy zaproszeni”.

GoldenEye 007 na Nintendo Switch, opracowany wewnętrznie w Nintendo Europe.

Doak wspomniał o liście byłych weteranów zespołu Rare, którzy pomogli stworzyć GoldenEye i którzy teraz, ponad 25 lat później, przeszli na inne stanowiska w branży.

„Czy możesz sobie wyobrazić podobny scenariusz w innych kreatywnych mediach? (książki, muzyka, film…)” kontynuował Doak. „[A] wyczekiwana reedycja po ćwierć wieku, a oryginalni twórcy nie są w to zaangażowani”.

Dyskusja pojawia się po mieszanych opiniach na temat nowych wersji GoldenEye – i ciągłych pytaniach o to, dlaczego wersje Nintendo Switch i Xbox różnią się, przede wszystkim pod względem włączenia (lub braku) trybu wieloosobowego online.

„Smutno mi, że GoldenEye dla Switcha i Xboxa zostało zlecone dwóm różnym programistom” – były kompozytor Rare, Graeme Norgate dodany. „Mogłeś zebrać stary zespół z powrotem na jeszcze jeden koncert, chłopaki. Nie zawiedlibyśmy cię. Praca z miłości jest zawsze lepsza niż gotówka dla kumpli”.

GoldenEye 007 na konsole Xbox, opracowane przez Code Mystics.

Wersja GoldenEye 007 na Nintendo Switch była obsługiwana wewnętrznie przez Nintendo, podczas gdy wersja na Xbox była opracowywana przez studio Code Mystics z Vancouver.

„Tylko ogólna informacja dla wszystkich, którzy pytają: byliśmy programistami, którzy pracowali nad GoldenEye na Xbox, ale nie robimy planów” – napisał Code Mystics na Świergot. „Niestety, będą pytania, na które nie będziemy w stanie odpowiedzieć”.

Fani GoldenEye 007 poprosili o wydanie w zamian dawno zaginionej wersji gry Xbox Live Arcade.

„Ta decyzja została podjęta, zanim zostaliśmy zabrani na pokład”, Code Mystics odpowiedział do kogoś pytającego, dlaczego port XBLA nie został użyty.

„To było naprawdę rozczarowujące odkrycie”, Norgate zawarta.

Jak do tej pory znalazłeś nowe wersje GoldenEye 007?





Źródło : https://www.eurogamer.net/original-goldeneye-007-developers-weigh-in-on-new-remasters