Odkrywanie Super Metroid firmy Nintendo | Gry wideo


Pierwszy sezon Informator gryVideo Gameography bada historię serii Metroid. Po zapoznaniu się z klasycznym debiutem Samusa i wyprawą na urządzenia przenośne, przechodzimy do najbardziej wpływowej pozycji w serii: Super Metroid.

Wydany 18 kwietnia 1994 roku na Nintendo Super Nintendo Entertainment System, Super Metroid sprzedawał się wtedy wystarczająco dobrze, ale jego legenda rosła z czasem, ponieważ coraz więcej tytułów czerpie inspirację z nawiedzonej przygody Samusa na planecie Zebes. Opracowany przez Nintendo R&D1 z zespołem 15 osób i wyreżyserowany przez Yoshio Sakamoto, Super Metroid jest powszechnie uważany za jeden z najlepszych – jeśli nie ten największa – gra, jaką kiedykolwiek stworzono. W tym odcinku mówimy o wyczerpującym rozwoju Super Metroid, jego unikalnym podejściu do kinowej fabuły, sposobach, w jakie zaskoczył graczy i jak pomógł stworzyć gatunek Metroidvania.

Dołącz do gospodarzy Bena Reevesa (@BenjaminReeves), Marcus Stewart (@ MarcusStewart7) oraz gość specjalny, Informator gry absolwentów Joe Juba przez następną godzinę, gdy będziemy odkrywać fabułę Super Metroid, historię rozwoju i trwały wpływ.


Jeśli chcesz skontaktować się z podcastem Video Gameography, możesz wysłać do nas e-mail na adres podcast@gameinformer.com. Możesz również dołączyć do naszego oficjalnego Informator gry Serwer Discord, łącząc swoje konto Discord z kontem Twitch i subskrybując Informator gry Kanał Twitcha. Następnie znajdź kanał o grach wideo w sekcji „Przestrzenie społeczności”.





Source : https://www.gameinformer.com/2021/10/30/exploring-nintendos-super-metroid-video-gameography