Odkrywanie pełnej historii Halo 3: ODST | Gry wideo


Po walce z Metroid w sezonie 1, drugim sezonie Informator gryPodcast Video Gameography przechodzi do jednej z największych istniejących serii strzelanek: Halo. W tym tygodniu przyjrzymy się mniejszemu eksperymentalnemu wpisowi Bungie w serii, Halo 3: ODST.

Halo 3: ODST zostało wydane na Xbox 360 22 września 2009 roku i miało być mniejszym projektem zaprojektowanym przez zespół skunkworks. Jednak rozwój ODST ma swoje korzenie w nieudanej próbie nakręcenia filmu/gry Halo przez Petera Jacksona. Przez następną godzinę będziemy rozmawiać o stosunkowo krótkim czasie tworzenia ODST, o tym, dlaczego tytuł zmienił się z Halo 3: Recon, innowacyjnego trybu wieloosobowego Firefight, oraz o dążeniu Bungie do wyjścia spod Microsoftu i ponownego stania się własną firmą.

Dołącz do gospodarzy Bena Reevesa (@Benjaminreeves.) i Marcusa Stewarta (@ Marcusstewart7.) i byłego Informator gry redaktor Bryan Vore (@Bryan_vore.), ponieważ odkrywamy historię i wpływ pierwszej gry Halo, w której nie ma Master Chief. Aby uzyskać więcej Halo, sprawdź nasz ostateczny ranking każdej gry Halo.


Sprawdź resztę naszego podcastu w centrum gier wideo. Jeśli chcesz skontaktować się z podcastem Video Gameography, możesz wysłać do nas e-mail na adres podcast@gameinformer.com. Możesz również dołączyć do naszego oficjalnego Informator gry Serwer Discord, łącząc swoje konto Discord z kontem Twitch i subskrybując Informator gry Kanał Twitcha. Następnie znajdź kanał o grach wideo w sekcji „Przestrzenie społeczności”.





Źródło : https://www.gameinformer.com/2022/01/08/exploring-the-full-history-of-halo-3-odst-video-gameography