Odkryj wyłącznie centralny mechanizm „Odlewu Franka Stone’a”

Nowe doniesienia na temat nadchodzącego horroru The Casting of Frank Stone

W tym miesiącu obsada Franka Stone’a znalazła się na okładce magazynu Game Informer, a podczas naszej wizyty w studiach Behaviour Interactive w Montrealu poznaliśmy wyjątkowe szczegóły dotyczące nadchodzącego horroru. W rozmowie z dyrektorem kreatywnym Supermassive, Stevem Gossem, opowiedział nam o najważniejszej i unikalnej mechanice gry: aparacie Super 8 mm.

Aparat Super 8 mm w sercu wrażeń

Akcja gry osadzona jest w uniwersum Dead by Daylight i rozgrywa się latem 1980 roku w małym, niepozornym miasteczku Cedar Hills. Opowiada o grupie nastolatków, którzy wyruszają na kręcenie horroru w starej opuszczonej hucie stali powiązanej z mordercą imieniem Frank Stone. Sercem The Cast of Frank Stone jest kinowy horror oparty na wyborach, w którym gracze podejmują decyzje i wykonują w ułamku sekundy polecenia za pomocą przycisków, które mogą zadecydować o tym, czy postać przeżyje, czy umrze. Jeśli podobały Ci się poprzednie dzieła studia, takie jak Until Dawn czy The Dark Pictures Anthology, dobrze wiesz, czego możesz się spodziewać. Ale doświadczenie oferuje także nowe i intrygujące mechanizmy, takie jak kamera.

Nastolatki kupują aparat 8 mm w sklepie Curiosity Shop po upuszczeniu i uszkodzeniu oryginalnego Super 8. Jednak później okazuje się, że ten aparat nie jest zwyczajny, a gracze przekonają się o tym na własnej skórze. Biorąc pod uwagę, jak istotne dla narracji jest tworzenie filmów, Goss twierdzi, że „absurdem” byłoby nie oprzeć się na pomyśle umożliwienia graczom aktywnego udziału w tworzeniu filmu. „Właściwie filmujesz” – upiera się. „Filmujesz. I przechodzi od „filmujesz” do „musisz filmować”. »

Aparat o mistycznych zdolnościach

Goss skąpi szczegółów rozgrywki dotyczących kamery i podczas naszej wizyty nie mieliśmy okazji zobaczyć jej w akcji. Zdradza jednak, że gracze mogą swobodnie go wyjąć i filmować wszystko wokół siebie, co odbywa się z widokiem pierwszoosobowym. To w pełni funkcjonalny aparat; musisz go zwinąć, aby zapisać i ponownie załadować większą ilością filmu. Aparat jest również nasycony jakąś magiczną energią i przyda się do przetrwania. Na przykład w jednej części gry występuje niewidzialny wróg, którego można wykryć jedynie za pomocą wizjera aparatu, co powoduje, że kamera trzeszczy od energii. Możliwości aparatu ewoluują w trakcie przygody; Goss nawet żartuje, że może to nie być jedyna kamera, z której korzystają gracze.

Kamera jest niezbędna w trakcie fabuły i sekwencji rozgrywki oraz służy jako główne miejsce skrzyżowania nastolatków. Choć kamera je łączy, staje się jednocześnie punktem napięcia. „Jeśli kiedykolwiek brałeś udział w jakimkolwiek grupowym ćwiczeniu twórczym, ludzie próbują rywalizować o przywództwo w grupie” – drażni się Goss.

Inspiracja zaczerpnięta z kina

Trudno nie odnieść się do thrillera o zjawiskach nadprzyrodzonych Super 8 z 2011 roku i częściowo jest to zgodne z projektem. Film był wielokrotnie cytowany podczas naszych dyskusji jako jeden z punktów odniesienia dla Castingu Franka Stone’a. Zarówno gra, jak i film skupiają się na młodych ludziach tworzących własny film, zanim przerażające wydarzenia wstrząsną całą sytuacją, co według Gossa podkreśla zamiłowanie producenta Super 8 Stevena Spielberga do tworzenia historii o postaciach tworzących rzeczy, często formy sztuki. Ma nadzieję, że motyw postaci chcących być twórcami rzeczy pojawi się w Casting Frank Stone.

Premiera planowana na wrzesień

Obsada Franka Stone’a ukaże się 3 września na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC. Koniecznie odwiedź naszą stronę główną poświęconą tej historii, aby zobaczyć więcej ekskluzywnych historii i filmów, klikając poniższy baner.

Źródło: www.gameinformer.com