Zajrzyj za kulisy nadchodzącej gry dostępnej wyłącznie na PlayStation 5, Rise of the Rōnin, dzięki nowemu filmowi z rozgrywką przedstawiającym szybką i intensywną walkę. Gra w dalszym ciągu zapewnia wyjątkowe wrażenia.
Podejście do walki
W tej nowej prezentacji producent i reżyser gry, Fumihiko Yasuda, oraz główny animator, Kosuke Wakamatsu, omawiają podejście Team Ninja do walki. Wyjaśniają, że wszystko zaczęło się od określenia różnych ideologii w historii rōninów, dlaczego niektóre osoby walczyły w ten sposób i jak przekłada się to na grę, która ma być autentyczna dla historii rōninów – okres Bakumatsu.
Oto spojrzenie na rozgrywkę w Rise of the Rōnin poniżej:
Ewolucja technik walki
Yasuda i Wakamatsu omawiają okres Bakamutsu w historii Japonii oraz to, jak wprowadzenie zachodniej broni, takiej jak broń palna, radykalnie zmieniło sposób, w jaki rōnin toczył bitwy. Zamiast używać katan i broni do walki w zwarciu, broń palna zmusiła wojowników do przystosowania się do nowych rodzajów walki dystansowej. Doprowadziło to do użycia pistoletów obok mieczy, bagnetów i nie tylko.
Jeśli martwisz się użyciem broni i obawiasz się, że Rise of the Rōnin nie zapewni szybkiej i pełnej wyzwań akcji, z której słynie Team Ninja, nie martw się. „Akcja pozostaje sercem Rise of the Rōnin i jest wynikiem naszej wcześniejszej pracy nad grami akcji w Team Ninja” – mówi Yasuda w filmie.
System łączenia i kontrataku
Aby dowiedzieć się więcej o grze, obejrzyjcie zwiastun rozgrywki Rise of the Rōnin z zeszłego miesiąca, a następnie zapoznajcie się z zapowiedziami gry Rise of the Rōnin opublikowanymi w serwisie Game Informer po grudniowej rozmowie z zespołem.
Czy jesteś podekscytowany możliwością poznania Rise of the Rōnin? Daj nam znać w komentarzach poniżej!
Źródło: www.gameinformer.com