Odkryj nowe umiejętności w grze: Way of Kaeula, Meidra i Lydusa!

Różne oferowane umiejętności to sposoby podejścia do gry z określoną strategią. Pierwszy wybór, Droga Kaeuli, oferuje wszechstronne podejście z efektami wodnymi, które spowalniają wrogów, przyspieszają sojuszników i nadają oryginalny akcent dzięki „Making it Rain”. Z kolei Droga Meidry skupia się na wsparciu, umożliwiając sojusznikom leczenie się podczas walki z osłabionymi wrogami. Wreszcie, dzięki Drodze Lyduzy, gracz będzie mógł osłabić obronę swoich przeciwników, zbierając odłamki, aby następnie wykorzystać je do celów ofensywnych.

Tworzenie archetypów

Tworzenie Archetypów przebiega według dobrze ugruntowanego procesu. Po zdefiniowaniu ogólnego tematu identyfikujemy główną kompetencję, która będzie stanowić filar. Na przykład w przypadku Zaklinacza tematem „Umiejętności/Dżungla” była Ścieżka Kaeuli, wokół której zbudowano pozostałe opcje. Wtedy korzyści przychodzą naturalnie, jeśli temat jest dobrze zdefiniowany od początku.

Implikacje sztuki konceptualnej

Następnym krokiem jest zaangażowanie artystów koncepcyjnych w ożywienie archetypu. Dyskusje skupiają się na aspekcie moralnym, roli (DPS, wsparcie, hybryda) i inspiracjach wizualnych. Artyści proponują koncepcje, dostosowując się do informacji zwrotnych, aby jak najlepiej trzymać się określonej wizji. Zatwierdzenie przez dyrektora kreatywnego jest zazwyczaj szybkie, jeśli projekt jest zgodny z pierwotną koncepcją.

Testowanie i regulacje

Po zaprojektowaniu elementy trafiają do zespołów zajmujących się inżynierią rozgrywki i projektowaniem technicznym, aby ocenić ich złożoność i wykonalność w harmonogramie. Po testach w świecie rzeczywistym mogą być konieczne korekty w celu uściślenia liczb (obrażenia, leczenie, zasięg, czas trwania). Testowanie opinii wpływa również na decyzje dotyczące finalizowania i podkreślania umiejętności w zespołach zajmujących się efektami wizualnymi i SFX.

Źródło: news.xbox.com