Nowe doświadczenie w grach wideo z Towerborne
Przy odpowiedniej trosce i uwadze świat będący centrum gry może być czymś więcej niż tylko sumą jej części. Lokalizacje takie jak Wieża Destiny 2, Centrum Zgromadzeń w Monster Hunter World i Forteca Zagłady w Eternal mogą początkowo wydawać się prostymi menu. Ale we wszystkich tych przypadkach możemy zaobserwować opowiadanie historii, mrugnięcia okiem i specyficzne wybory, które przekształcają te przestrzenie w miejsca naprawdę zapadające w pamięć – dom z dala od domu. Towerborne ze wspaniałą dzwonnicą ma zamiar dołączyć do tej bogatej linii.
Odkryj Dzwonnicę
Dzwonnica – pięknie chwiejna wieża wznosząca się w chmury nad mapą świata – będzie bazą wypadową dla każdego gracza (i jego postaci, zwanych Asami). Będziesz mógł trenować, ulepszać swój sprzęt, wykonywać zadania i współpracować z innymi graczami, zanim wyruszysz na misję ratowania świata. Ale podobnie jak w powyższych przykładach, zespół Stoic nie chce tylko zapewnić bardziej interaktywnego menu – Belfry będzie dla Aces prawdziwym domem z dala od domu, dając ci możliwość docenienia stale zmieniającej się historii, którą opowie Towerborne, możliwości poznania nowych przyjaciół i nie tylko.
Poznaj dzwonnicę
Po drugiej stronie Dzwonnicy znajdziesz wszystko, od budynku Rady (centrum zadań i głównych NPC, zapewniającego zarówno opowiadanie historii, jak i rozgrywkę), kuźnię (w której możesz ulepszyć swój sprzęt), aż po Facewright (umożliwiający nieograniczone dostosowywanie Twój As) i wiele więcej. Podsumowując, wszystko to sprawia, że Belfry to bardziej wioska – z charakterystyczną ludzką atmosferą, która się z nią wiąże – niż tylko menu. Rozmawiałem z dyrektorem gry Danielem McLarenem, aby dowiedzieć się, dlaczego zespół uznał, że powinien udoskonalić wygląd i styl swojego centrum, zamiast tworzyć proste menu „Wybór misji”.
Żyjący i rozwijający się świat
Podstawą tego uczucia jest to, że Belfry został zaprojektowany tak, aby naprawdę sprawiał wrażenie domu wszystkich graczy Towerborne, co oznacza, że nigdy nie będziesz sam, ani nawet tylko z wybraną grupą. Będzie on prowadzony przez innych graczy zajmujących się swoimi sprawami, dając ci możliwość spotkania się z nimi (za pomocą systemu komunikacji składającego się z emotikonów i naklejek), a być może nawet wspólnego przeżycia przygody – czy to poprzez system dobierania graczy, czy tworząc grupę bezpośrednio w Dzwonnica.
Znaczenie opowiadania historii
NPC-e z Belfry będą równie ważni jak inni gracze na żywo, nie tylko ze względu na to, co oferują, ale także dla szerszej historii gry, ponieważ narracja toczy się w całym świecie Towerborne, możesz myśleć o Belfry jako o Narracyjny nacisk gry. Zadania można wykonywać od kilku NPC (oraz tablica ogłoszeń oferująca dodatkowe zachęty do grania w określony sposób lub udania się do określonych miejsc), ale będzie więcej postaci, które pomogą ci zrozumieć świat, do którego wszedłeś. .
Źródło: news.xbox.com