Odkryj NightGhast, wciągający horror łączący kino i gry wideo

NightGhast: Kiedy spotykają się kino i gry wideo

Wizja stojąca za NightGhast

Pochodząc ze świata gier niezależnych i pasjonując się kinem, zawsze staraliśmy się łączyć to, co kinowe i interaktywne. Nasz najnowszy projekt, NightGhast, jest tego wymownym świadectwem. NightGhast to pierwszoosobowa gra typu horror, która zagłębia się w niepokojący świat złych czarownic i złowrogich wdów. Ta gra, stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine 5, wyróżnia się nie tylko mrożącą krew w żyłach narracją, ale także innowacyjnymi technikami, które zastosowaliśmy podczas jej tworzenia. Istotną częścią tego procesu była praca z aktorami teatralnymi na żywo, filmowanie ich na zielonym ekranie i integrowanie ich występów z grą. Takie podejście nie tylko poprawiło realizm gry, ale także otworzyło nowe perspektywy dla przyszłych projektów.

Rola ID@Xbox

Podróż NightGhast została znacząco wsparta programem ID@Xbox, który pomaga niezależnym deweloperom wprowadzać ich gry na platformy Xbox. Zespół ID@Xbox odegrał kluczową rolę w procesie certyfikacji, zapewniając nieocenione wsparcie i zasoby. Ich pomoc pozwoliła NightGhast spełnić wszystkie standardy techniczne i jakościowe, pozwalając nam skupić się na kreatywnych aspektach gry.

Integracja prawdziwych aktorów w grze

Korzystanie z narzędzi do produkcji wirtualnej i kinowej Unreal Engine 5 pozwoliło nam przesunąć granice tradycyjnego tworzenia gier. Współpracowaliśmy z utalentowanymi aktorami teatralnymi, filmując ich występy na zielonym ekranie. Proces ten polegał na uchwyceniu szerokiego zakresu emocji i działań niezbędnych dla narracji gry. Występy aktorów w formie obrazów zostały następnie zaimportowane do silnika Unreal Engine 5, gdzie wykorzystaliśmy techniki zaawansowanej produkcji wirtualnej, aby płynnie zintegrować je ze światem gry. .

Zbliżenie nocnego ducha

Realizm i autentyczność

Włączenie prawdziwych aktorów zapewniło NightGhast poziom realizmu, który byłby trudny do osiągnięcia w przypadku postaci wyłącznie cyfrowych. Subtelności ludzkich zachowań dodały głębi postaciom, sprawiając, że elementy horroru były bardziej widoczne, a historia bardziej wciągająca.

Poprawiona immersja gracza

Wykorzystanie prawdziwych aktorów pomogło stworzyć bardziej wiarygodne interakcje i wzmocnić emocjonalną więź między graczem a grą. Występy aktorów nie miały wyłącznie charakteru wizualnego; przekazały podstawowe napięcie i strach niezbędne w horrorze, zanurzając graczy głębiej w doświadczenie.

Na przykład jeden z głównych przeciwników gry inspirowany jest folklorem alpejskim, mistyczną postacią o imieniu „Schnabelperchten”. Szczegółowo eksperymentowaliśmy z jego kostiumem i makijażem, co byłoby prawie niemożliwe, gdybyśmy chcieli opracować tę postać jako model 3D, w ramach naszego bardzo ograniczonego budżetu.

Innowacja w tworzeniu gier

Projekt ten pokazał potencjał łączenia tradycyjnych technik filmowych z nowoczesnymi narzędziami do tworzenia gier. Wykorzystując zielony ekran i wirtualną produkcję, byliśmy w stanie skuteczniej i z większą swobodą twórczą tworzyć złożone sceny i interakcje między postaciami.

Przeszkody pokonane

Pomimo stojących przed nami wyzwań, proces ten był niezwykle satysfakcjonujący. Filmowanie na zielonym ekranie wymaga precyzyjnego oświetlenia i starannej pracy kamery, aby zapewnić dokładne uchwycenie gry aktorów. Dodatkowo zintegrowanie tej wydajności z silnikiem czasu rzeczywistego, takim jak Unreal Engine 5, oznaczało przezwyciężenie niektórych problemów, takich jak „kody wideo”. Początkowo napotkaliśmy pewne problemy z kodekami wideo i audio na różnych platformach, ale ostatecznie musieliśmy opracować nowe przepływy pracy w celu zarządzania danymi i zapewnienia, że ​​produkt końcowy będzie bezbłędny.

Przyszłe projekty

Sukces NightGhast otworzył nowe możliwości dla przyszłych projektów. Technikę wykorzystywania prawdziwych aktorów sfilmowanych na zielonym ekranie można zastosować w różnych gatunkach i typach gier, umożliwiając włączenie bardziej realistycznych postaci i występów do świata gry. Takie podejście nie tylko poprawia potencjalną narrację gier, ale także poprawia ich jakość oferuje także aktorom możliwość odkrywania nowych form sztuki scenicznej.

NightGhast to pionierskie połączenie tradycyjnego kina i najnowocześniejszych gier, tworzące wyjątkowy i wciągający horror. To innowacyjne podejście wyróżnia NightGhast i toruje drogę przyszłym projektom, które będą nadal przesuwać granice interaktywnego opowiadania historii.

To była niesamowicie satysfakcjonująca podróż jako niezależny programista i mamy nadzieję, że wkrótce zanurzysz się w dziwnym i niepokojącym świecie, zagłębiając się w NightGhast, teraz dostępny na Xbox.

Źródło: news.xbox.com