Odkryj nowe, darmowe rozszerzenie naszej gry Isonzo, strzelanki FPS, której akcja toczy się podczas I wojny światowej! A to nie wszystko, dajemy wam także pierwsze spojrzenie na nasze specjalne wydarzenie Isonzo… nadchodzi Biała Wojna! Walczy tysiące metrów nad poziomem morza, żołnierze stawiają czoła brutalnym warunkom. Amerykański dziennikarz napisał w 1917 roku: „Na żadnym froncie, czy to na płonących równinach Mezopotamii, na zamarzniętych bagnach Mazur, czy na krwawym błocie Flandrii, wojownik nie wiedzie tak ciężkiej egzystencji jak tam na dachu świat. » Choć na to specjalne wydarzenie będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość jeszcze przez kilka miesięcy (Verdun organizuje wydarzenia związane z rozejmem bożonarodzeniowym, a Tannenberg ma rozejm wilka), uruchamiamy bezpłatną aktualizację obejmującą nową mapę Monte Piana, dostępną dziś dla wszystkich gracze! To rozszerzenie wiąże się z dużą wyprzedażą samego Isonzo. Obejrzyj zwiastun premiery na górze artykułu, który upamiętnia także rok bezpłatnych aktualizacji. Rozszerzenie Piana następuje po bezpłatnej premierze mapy Grappa na początku tego lata, która uzupełnia trylogię map Caporetto Offensive – wszystkie przedstawione w naszym uroczystym zwiastunie. Ofensywy to seria bitew, w których każda ze stron może sobie ułatwić lub utrudnić sprawę w ostatecznej bitwie, która wyłoni zwycięzcę ofensywy. Monte Piana to szczyt o wysokości 2324 m, który był miejscem ciężkich walk w latach 1915-1917. W rzeczywistości tysiące żołnierzy austro-węgierskich i włoskich zginęło bez znaczącej zmiany pozycji którejkolwiek ze stron. Odtworzenie tej strefy walki na dużych wysokościach może wyglądać inaczej. Ale jak stworzyć historycznie autentyczną mapę włoskiego pola bitwy z I wojny światowej? Uczenie się z historii Każda mapa zaczyna się od… map. Zwykle jest to kombinacja map używanych podczas samej wojny, diagramów historycznych wyjaśniających przebieg bitwy oraz nowszych zdjęć lub zdjęć satelitarnych. Poniżej można zobaczyć porównanie podstawowego szkicu mapy Monte Piana ze schematem referencyjnym. Na każdym etapie procesu produkcyjnego przyświecają nam dwa cele. Najpierw zadajemy sobie pytanie, czy mapę można rozpoznać na podstawie rzeczywistej lokalizacji. Następnie zastanawiamy się, czy w tym miejscu doszło do znaczących walk. Równie ważne jest jednak, aby gra sprawiała przyjemność! Równoważenie tych dwóch aspektów to coś, w czym nasz zespół jest bardzo dobry od lat. Nie naszym celem jest idealna replika w skali 1:1 – choć jesteśmy już blisko – ale coś, co ma ducha i atmosferę prawdziwego miejsca. W tym artykule zobaczysz odniesienia wizualne, ale lektura świadectw żołnierzy, którzy walczyli, mówi nam, co uważali za ważne i co utkwiło im w pamięci. Wzięto to pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, co można dostosować do celów rozgrywki, a co powinno pozostać wierne materiałowi źródłowemu. Nawet sami odwiedziliśmy to miejsce! Podstawą naszych źródeł są zdjęcia! Poniżej możesz zobaczyć, jak scena historyczna jest dostosowywana do prawdziwej rozgrywki. Zwłaszcza gdy mamy do czynienia z trudnym górzystym terenem, czasami konieczne jest poszerzenie przejezdnego obszaru, aby dać graczom więcej pola manewru, a ważne drogi (np. schody) powinny być wystarczająco widoczne na pierwszy rzut oka, gdy gracze dopiero uczą się mapy. Aby autentycznie odtworzyć miejsce, bardzo ważne są punkty orientacyjne. Dla Piany jednym z tych punktów orientacyjnych jest pomnik Pyramide Carducci, znajdujący się na szczycie Monte Piana i poświęcony słynnemu włoskiemu poecie Giosuè Carducci. Dla takich specjalnych przedmiotów tworzymy niestandardowe modele 3D. Jako niezależny zespół musimy wykazać się sprytem i wydajnością, wytwarzając przedmioty, które można wykorzystać w różnorodnych sytuacjach, ale jeśli chodzi o przedmioty o znaczeniu historycznym, takie jak mosty, pomniki lub wpływowe obiekty geograficzne, warto poświęcić czas na stworzenie unikalnych projekty. Poniżej możesz zobaczyć renderowanie modelu Piramidy Carducci (małej piramidy poświęconej słynnemu włoskiemu poecie Giosuè Carducci, pierwszemu Włochowi, który otrzymał literacką Nagrodę Nobla) w toku, a także jego wygląd w grze z oświetleniem i teksturami ! Czym byłyby te górskie pola bitew bez wspaniałego tła? Być może nie mają one bezpośredniego wpływu na rozgrywkę, ale aby stworzyć odpowiedni nastrój i prawdziwe poczucie miejsca, kluczowa jest odpowiednia sceneria w tle. Na przykład poniżej możesz zobaczyć model góry w trakcie realizacji z kilkoma sugerowanymi zmianami (nie martw się, czerwone linie zawierają również jasne wyjaśnienie tekstowe!). Te góry w tle są oparte na rzeczywistych widokach pól bitew, które odtworzyliśmy. Uważamy, że nie da się uchwycić uczuć, jakie żołnierze mogli czuć w tych niezwykłych miejscach, używając jedynie ogólnych lub wymyślonych gór i innych szczegółów tła. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby uzyskać odpowiedni krajobraz. Na niektórych mapach możesz nawet zobaczyć odległe góry, przez które przechodzisz na innych mapach! Odkryj dla siebie owoce naszej pracy dzięki bezpłatnemu rozszerzeniu Piana, dostępnemu już teraz! Jeśli nie posiadasz jeszcze Isonzo, jest ono przecenione z 50% zniżką… lub wypróbuj nasze gry Verdun i Tannenberg na zachodnim i wschodnim froncie I wojny światowej z 80% zniżką. Do zobaczenia na szczycie! Isonzo BlackMill Games ☆☆☆☆☆ 220 ★★★★★ 29,99 $ Podczas I wojny światowej walki toczą się poza górskimi szczytami granicy z Włochami – piękno równie zabójcze, co olśniewające. Zainspirowany dwuletnią walką o kontrolę nad Doliną Isonzo i Alpami podczas I wojny światowej, Isonzo przenosi serię gier do I wojny światowej, dosłownie i w przenośni. Od twórców Verdun i Tannenberg… Weź udział w historycznych ofensywach, od szóstej bitwy pod Isonzo po wyprawę Straf. W miarę ewolucji prawdziwych bitew, im bardziej posuwają się napastnicy, tym częściej walki toczą się w radykalnie odmiennych krajobrazach w ramach jednej ofensywy: od fortec na wzgórzach po okopy górskie i zacięte walki miejskie na ulicach miasta. Wszystko jest odtwarzane na podstawie badań i wycieczek terenowych, od efektów dźwiękowych, przez mundury, po domy, winnice i okopy, z którymi będziesz walczyć. Nowy tryb gry Ofensywa umieszcza Cię w sercu głównych historycznych ofensyw na froncie włoskim. Poprowadź szarżę przez oszałamiające włoskie krajobrazy, wybierając drogę do zwycięstwa: otwieraj przejścia przez drut kolczasty, oskrzydlaj wrogów na górskich ścieżkach lub użyj moździerza, aby przedrzeć się przez nie. Kształtuj dynamiczne pole bitwy, układając worki z piaskiem i drutem, umieszczając skrzynki z amunicją, rozmieszczając peryskopy okopowe lub tarcze snajperskie i wiele więcej. Wezwij wsparcie za pomocą historycznie dokładnego systemu sygnalizacyjnego: flary mogą oznaczać cele dla artylerii lub przelotów dwupłatowców, a flary w różnych kolorach mogą prowadzić twoją drużynę. Gdy wielkie działa osłabią wroga, zakończ zadanie w walce w zwarciu za pomocą sztyletu Arditi lub kilofa góralskiego. Użyj ciężkich karabinów maszynowych, moździerzy, a nawet armat górskich, aby uzyskać dodatkowe bezpośrednie wsparcie. Wybieraj spośród sześciu klas opartych na historycznych rolach bojowych i twórz swój zestaw broni, wyposażenia i umiejętności związanych z tą klasą, zapewniając elastyczność i różnorodność, pozostając jednocześnie wiernym temu, co
Źródło: news.xbox.com