Poznaj historię Red Candle Games, niezależnego studia gier wideo, którego śmiałość wzbudziła podziw i strach wśród graczy. Reputację studia zbudowano na dwóch tytułach: Detention i Devotion, które zaimponowały i przeraziły fanów niesamowicie wciągającymi horrorami. Teraz zespół rozpoczyna zupełnie inną przygodę z Nine Sols. Ta przewijana platformówka akcji łączy science fiction i mitologię chińską, co stanowi najbardziej ambitny projekt Red Candle w dotychczasowej historii.
Narodziny Igrzysk Czerwonej Świecy
Rozpoczęcie gry Red Candle Games miało miejsce w 2014 roku, kiedy projektant Coffee Yao opracowywał prototyp gry Detention. Przewijany horror opowiadający o dwójce uczniów eksplorujących nawiedzoną szkołę średnią na Tajwanie w latach 60. XX wieku wywołał sensację dzięki lokalnym odniesieniom kulturowym rzadko spotykanym w grach. Wraz z sukcesem Detention studio zdecydowało się przenieść do fizycznego biura, formalizując w ten sposób narodziny Red Candle Games.
Sukces zatrzymania i oddania
Gra Detention została dobrze przyjęta przez krytyków i graczy, gdy została wydana w 2017 r. Devotion, wydana w 2019 r., również została doceniona przez graczy, ale została wycofana ze sprzedaży w związku z kontrowersjami w Chinach.
Ku nowym horyzontom z Nine Sols
Nine Sols to punkt zwrotny dla Red Candle Games, które porzuca horror i przenosi się do zupełnie innego wszechświata, łącząc science fiction i chińską mitologię. Ta szybka platformowa gra akcji opiera się na kierunku artystycznym inspirowanym mangą, łączącym cyberpunk, science fiction i chińską fantazję.
Punkt zwrotny dla Red Candle Games
Red Candle Games liczy na premierę Nine Sols, która podbije rynek zachodni i poszerzy grono odbiorców.
Przyszłość gier Red Candle
Po premierze Nine Sols firma Red Candle Games planuje dywersyfikację swoich projektów i eksplorację innych gatunków gier, zachowując jednocześnie wielkość małego, prężnego zespołu.
Firma Red Candle Games wykazała się już swoim know-how, odpornością i wszechstronnością, niezbędnymi atutami w procesie przejścia na szersze horyzonty.
Źródło: www.gameinformer.com