Odkryj gry GameCube, których nie możesz przegapić na Nintendo Life

Gry wideo: eksplozja kreatywności i zabawy

Gdyby w świecie tworzenia gier wideo wszystkie wydania nagle się zatrzymały i można było grać tylko w gry, które zostały już wydane, jak byś zareagował? Czy nudziłbyś się, gdyby gry nie ewoluowały technologicznie? Czy lubisz obcować z gatunkami i serialami, w które normalnie byś nie grał? Jak zorganizowałbyś swój czas na grę?

Osobiście nasze obecne zaległości prawdopodobnie by wystarczyły. Są całe serie, z którymi nigdy się nie zetknąłem, więc chociaż byłbym zawiedziony, gdybym nie śledził już wieści o nowej odsłonie (a kto nie lubi zapachu nowego materiału?), istnieje bogata historia gier do odkryć – i cieszyć się mnóstwem powtórek Banjo – świetnie sobie poradzę. – wyd.

Komedia w grach wideo: duże wyzwanie

Dlaczego nie ma gatunku gier wideo „komedia”? Istnieje jednak wiele gier satyrycznych, takich jak Untitled Goose Game, Stanley Parable, Portal i prawdopodobnie inne. Dlaczego więc komedia nie jest gatunkiem gier, takim jak filmy?

Prawdopodobnie dlatego, że bardzo trudno jest go zdjąć. Wyczucie czasu ma kluczowe znaczenie w komedii, a kontrolowanie go w medium interaktywnym jest niezwykle trudne, bez prostego kierowania graczy na „przejażdżkę” lub przełączania na przerywnik filmowy. Gry The Stanley Parable i Portal są prawdopodobnie najlepszymi przykładami, jakie kiedykolwiek stworzono i umiejętnie wykorzystują drobne rozrywki i umiejętności, aby dialog był spontaniczny lub zwrócił twoją uwagę na coś, co możesz całkowicie przeoczyć, jeśli odwrócisz wzrok. Umieszczenie tego w grze wideo wymaga magii i mistrzostwa w projektowaniu, a większość programistów nie ma talentu i błyskotliwości, aby to zrobić. – wyd.

Personalizacja na konsolach Nintendo: żałowana nostalgia

Dlaczego nadal wolę 3DS i Wii U od Switcha, mimo że Switch jest prawdopodobnie najpopularniejszą konsolą wszechczasów? Cóż, mam dla Ciebie jedno słowo: DOSTOSOWANIE.
Zawsze będzie mi brakować mnóstwa motywów, starannie dobranej ścieżki muzycznej dla każdego ekranu, Miiverse, chwytliwych melodii ze sklepu internetowego, które „zachęcały” do spędzenia większej ilości czasu na szukaniu fajnych gier… a Switch nie ma tego wszystkiego! Powodzenia w spędzaniu godzin w sklepie internetowym Switch w ponurej ciszy.
Szczerze mówiąc, nie mogę uwierzyć, że dochodzimy do końca cyklu życia Switcha, a kiedy otwierasz wybór motywów, możesz wybrać tylko biały i czarny… Bracie, to po prostu nie to… Ach, i skoro już jesteśmy temat, ekran dotykowy Switcha jest tak niewykorzystany, że to szaleństwo! The Grumpy Potato

Całkowicie się zgadzam we wszystkich punktach. Ekran główny wymaga motywu Spicy Orange. Sklep internetowy potrzebuje chwytliwej muzyki. – wyd.

Zmień gry: między niespodziewanym sukcesem a rozczarowanymi oczekiwaniami

Czy pamiętasz, które gry na Switcha zostały najlepiej przyjęte (pod względem sprzedaży, wyników na Metacritic itp.) odwrotnie proporcjonalnie do emocji wywołanych przed ich premierą podczas oficjalnych prezentacji firmy?

Odpowiedź będzie bardziej odzwierciedlać marketing gry niż jakość samej gry, ale może mieć charakter informacyjny w kontekście alokacji zasobów i tego, jak niektóre dobre gry mogą pozostać niezauważone, szczególnie biorąc pod uwagę wysiłek włożony w stworzenie czegoś takiego jak Bezpośrednie Nintendo. – wyd.

Przyszłość gier wideo na konsolach Nintendo

Czy przewidujecie, że w kolejne odsłony Final Fantasy i Kingdom Hearts będzie można grać na kolejnej konsoli Nintendo, pomimo wymagającej grafiki?

Nie zdziwiłbym się, gdyby numerowane wpisy z tych serii pojawiły się na przyszłym sprzęcie Nintendo, chociaż przywrócenie inwestycji w już istniejące gry prawdopodobnie będzie oznaczać porty, które w ogóle nie byłyby możliwe na obecnej konsoli, jak sądzę. PC jest odbiorcą, do którego łatwiej dotrzeć, ale jeśli Switch 2 okaże się hitem takim jak Switch, SE będzie chciała tam być. – wyd.

Oto oryginalny tekst przepisany dla lepszego SEO.

Źródło: www.nintendolife.com