Odkryj dziwne i niepokojące doświadczenia wirujące w Falloucie.

Badanie potencjalnych spin-offów Fallouta z różnych stron sagi

Fallout 76 i nowe perspektywy

Wraz z zapowiedzią Fallouta 76 fani szukają wskazówek, aby dowiedzieć się więcej na temat nowej gry. Według istniejących informacji Krypta 76 miała pomieścić 500 osób przez dokładnie 20 lat, zanim ponownie została otwarta i ponownie zaludniła powierzchnię.

Ponowna populacja jest kluczowa, ale czy jest to najciekawsza ścieżka dla nowego Fallouta? Granie mieszkańcem pustyni podczas szlachetnej wyprawy to coś, co robiliśmy już wiele razy. Intrygującą propozycją jest gra skupiona wokół wydarzeń konkretnego schronu. Zagłębiamy się w kanoniczną mitologię Fallouta, aby odkryć mnóstwo dziwacznych i niepokojących historii, z których każda może stanowić świetny spin-off.

Krypta 12

Krypta 12 to jeden z najbardziej pokręconych eksperymentów Vault-Tec. Porzucając sam cel schronu przeciwatomowego, Vault-Tec celowo pozostawił drzwi otwarte, pogrążając ocalałych w schronie w śmiertelnym promieniowaniu i nieodwracalnie przekształcając ich w ghule.

Survival horror na skalę społecznościową w środowisku takim jak Necropolis, zamieszkałym przez ghule, może zapewnić wyjątkowe wrażenia z gry. Sercem fabuły będzie podejmowanie trudnych decyzji mających na celu utrzymanie równowagi w schronisku.

Krypta 29

Dzięki Krypcie 29 i jej populacji składającej się wyłącznie z dzieci można było spodziewać się mrocznej i brutalnej gry w stylu Richarda Linklatera. Podróżowanie przez różne lata dzieciństwa mutanta imieniem Hiccup w tej społeczności może zapewnić wciągające wrażenia z gry. Kluczem do gry będzie poznanie mechaniki politycznej Krypty i walka o zdobycie wpływów w miarę upływu czasu.

Krypta 43

Dzięki Krypcie 43 i jej koncepcji asymetrycznej gry wieloosobowej walka o ustanowienie demokratycznego społeczeństwa przy jednoczesnej ochronie przed radioaktywną panterą może zapewnić ekscytujące wyzwania. Gracze mogliby z czasem wzmacniać lokalizacje, ale zagrożenie ze strony pantery również rosłoby.

Krypta 53

Bardziej intymne podejście do serii Fallout z Kryptą 53, gdzie ciągła naprawa wadliwych urządzeń będzie sercem rozgrywki. Gracze będą musieli pogodzić naprawy z rosnącymi potrzebami mieszkańców skarbca, aby dokonać trudnych wyborów.

Krypta 69

Uch, tutaj nie ma komentarzy.

Krypta 77

Style po A Way Out, ta liniowa przygoda w obowiązkowym trybie współpracy oferowałaby wyjątkowe wrażenia, w których jeden gracz miałby odgrywać człowieka, a drugi marionetkę. Mechanika gry obracałaby się wokół tej szczególnej podwójnej dynamiki.

Każde schronienie w sadze Fallout oferuje unikalną i potencjalnie interesującą wizję spin-offu. Wszechświat, w którym istnieją te schrony, jest żyznym gruntem dla innowacyjnych i wciągających gier. Mamy nadzieję, że Bethesda będzie nadal eksperymentować z różnymi podejściami do rozgrywki w tej serii, unikając jednocześnie Krypty 69 za wszelką cenę.

Źródło: www.gameinformer.com