Odkrycie niesamowitej tajemnicy w Dragon’s Dogma 2: eksploracja tajemniczego Unrooted World przez gracza.

Gracz odkrywa mroczny sekret w Dragon’s Dogma 2

Dragon’s Dogma 2 to enigmatyczna gra, pełna tajemnic i interakcji, które wciąż zaskakują graczy kilka tygodni po premierze. Chociaż wydaje się, że większość głównych rewelacji została odkryta, jeden z graczy twierdzi, że odkrył mroczny sekret Dragon’s Dogma 2, który prowadzi go do niezbadanych części mapy gry. Uwaga, poniżej znajdują się główne spoilery dotyczące zakończenia Dragon’s Dogma 2. Nie kontynuuj, jeśli nie chcesz poznać całej fabuły ostatnich godzin gry. Poważnie, wszystko zepsujemy! OSTATNIA SZANSA ! DUŻE SPOILERY PRZED…

W ostatnich godzinach „prawdziwego” zakończenia Dragon’s Dogma 2 gracze zostają przeniesieni do dziwacznego miejsca zwanego „Dzikim Światem”. Tam czerwona mgła symbolizująca Zabójczą Solankę powoli rozprzestrzenia się po krainie, pochłaniając coraz większą część mapy, aż gracz ją zatrzyma lub gra się zakończy. Gracze mają już pewne teorie na temat tego, co dzieje się w Unruly World, występujących tam postaciach i co naprawdę dzieje się tutaj. Ale kilka dni temu sprawy przybrały jeszcze dziwniejszy obrót, kiedy wydawało się, że komuś udało się przejść przez czerwoną mgłę i zbadać, co kryje się za nią, bez szwanku.

Użytkownik Reddita Temporary-Class3803 twierdzi w poście na subreddicie Dragon’s Dogma 2, że znalazł sposób na bezpieczne przejście przez czerwoną mgłę. Według jego postu początkowo badał teorie dotyczące odwrócenia napływu mgły, co obecnie uważa się za niemożliwe. Jednak podczas eksperymentów znalazł obszar, w którym Capcom najwyraźniej zapomniał zakodować funkcję „Solanka cię teraz pożera”, pozwalając im po prostu wejść w morze gigantycznej mgły i wędrować. Oto instrukcje Temporary-Class3803 dotyczące znalezienia konkretnej lokalizacji:

Jak wejść w czerwoną mgłę w Dragon’s Dogma 2

Aby wejść do czerwonej mgły w tej lokalizacji, zacznij od Kapliczki na dnie oceanu. Będziesz potrzebować laski, aby użyć umiejętności lewitacji maga/czarodzieja. W Kaplicy na Dnie Oceanu zacznij od spojrzenia na wschód od Kryształu Portowego i wskoczenia na boczną ścianę pomiędzy obszarem Sprzedawców a Gildią Zawodów. Będąc na górze, popłyniesz w stronę przeciwległej ściany i od razu skręcisz w prawo, zatrzymując się przy wieży. Gdy dotrzesz do wieży, zeskocz ze ściany na ląd poniżej i natychmiast ponownie skręć w prawo, podążając wzdłuż krawędzi chmury na południe, a w końcu dojdziesz do punktu, w którym Solanka nie będzie próbowała cię pożreć.

Niestety, wygląda na to, że w dużej chmurze mgły niewiele można zrobić. Unruly World jest w istocie odzwierciedleniem prawdziwego świata, z czerwoną mgłą zaczynającą się w miejscu oceanu i stopniowo pożerającą mapę. W rezultacie większość tego, co znajduje się wewnątrz chmury mgły, wydaje się być… niczym. Zgłaszają, że próbowali dostać się do Melve, ale nie udało im się to bez ostatecznego pochłonięcia ich przez Solankę.

Jednak mimo że wszystko to wydaje się niezamierzonym błędem, Temporary-Class3803 kontynuuje swoje poszukiwania w nadziei na odkrycie kolejnych tajemnic w Niesfornym Świecie. Zagłębiają się w mitologię, badając wiele dziwnych zawalonych łuków na całym kontynencie i przeglądając notatki pozostawione przez pustelnika z Harve Village w poszukiwaniu nieodkrytych tajemnic.

Źródło: www.ign.com