Nowa gra dostępna wyłącznie na PlayStation, Jade Raymond, będzie zawierać elementy społecznościowe i zawartość generowaną przez użytkowników


Jade Raymond powiedziała, że ​​nadchodząca ekskluzywna gra Haven na PlayStation będzie zawierać elementy społecznościowe i treści generowane przez użytkowników, dodając, że jest tworzona przez wielu twórców oryginalnego Assassin’s Creed.

Na początku tego roku ogłoszono, że Raymond założył Haven Entertainment Studios, niezależną firmę z Montrealu, która obecnie pracuje nad niezapowiedzianą nową nazwą IP dla PlayStation. Podczas wywiadu z GamesIndustry.biz szef studia zagłębił się nieco bardziej w to, czego fani mogą oczekiwać od gry i kto ją tworzy.

„Są trzy rzeczy, które mnie naprawdę ekscytują, które są również filarami sposobu, w jaki myślimy o rzeczach” – mówi Raymond. „Po pierwsze gry jako platforma społecznościowa. Pandemia dowiodła, że ​​rozgrywka jest spoiwem społecznościowym, które łączy społeczności. Właśnie to robisz, szczególnie dla młodszego pokolenia, jak nawiązujesz znajomości i spędzasz czas. To jest coś, czego naprawdę chcemy budować i projektować dla.”

Chociaż istnieje wiele gier, które zawierają elementy społecznościowe w swoim projekcie, druga koncepcja na liście Raymonda dodaje kolejną warstwę do kierunku, w którym studio wygląda na nowe.

„Drugą rzeczą jest myślenie o 'pokoleniu remiksów’. Zaczęło się jakiś czas temu, jest epoka wyrażania siebie, w której projektujemy nasze buty NikeID, czytamy blogi naszych przyjaciół, a nie to, co nasz profesjonalny dziennikarze piszą. I myślę, że w przypadku takich rzeczy jak TikTok poszło to dalej. To kolejna rzecz, o której myślimy w samym sercu tego adresu IP. To wykracza poza treści generowane przez użytkowników, chodzi o wyrażenie siebie i zremiksuj koncepcję na wyższy poziom.”

Jade Raymond na zdjęciu odeszła obok Hideo Kojimy. Kredyty obrazkowe: Jade Raymond (Twitter) – @ibjade

PlayStation widziało, jak wiele poprzednich ekskluzywnych gier w przeszłości skupiało się w pewnym stopniu na podobnych pomysłach. Gry takie jak LittleBigPlanet pozwoliły fanom tworzyć i grać razem ze sobą na poziomach generowanych przez użytkowników, podczas gdy niedawna wersja Dreams jeszcze bardziej rozwinęła tę koncepcję, dając użytkownikom możliwość tworzenia pełnoprawnych gier, mechaniki, grafiki i nie tylko. platforma tworzenia.

Raymond nie wdawał się w szczegóły dotyczące nadchodzącej gry Haven. Jednak szefowa studia chciała zauważyć, że jest podekscytowana możliwością stworzenia nowego adresu IP od zera, w szczególności takiego, który „może trwać przez pokolenia i mieć znaczenie dla ludzi na głębszym poziomie”.

„Ale jak stworzyć IP, które ma taką głębię, ale od samego początku jest przeznaczone dla fanów” – pyta Raymond. „Kiedy tworzyliśmy Assassin’s Creed, naprawdę myśleliśmy o stworzeniu IP, które w przyszłości może być własnością kreatywnych zespołów. Pomyśleliśmy, że jeśli stworzymy ramy dla wszystkiego, co dzieje się w momencie w historii i za którym stoją Asasyni, [that] będzie spójna z marką, aby zespoły mogły ją rozwijać i posiadać ją. Teraz myślimy o stworzeniu własności intelektualnej, w której nie są tylko profesjonalne zespoły, ale jest ona zaprojektowana tak, aby była własnością fanów i może dzięki temu ewoluować”.

Tworzenie gry, która przesuwa granice kreatywności i własności, wydaje się niełatwym zadaniem. Na szczęście dla Raymonda IP jest w doświadczonych rękach. Corey May, który był oryginalnym scenarzystą pierwszego Assassin’s Creed, przejmuje rolę światowego dyrektora gry, podczas gdy w grę wchodzi również szereg innych pracowników z oryginalnego zespołu Assassin’s Creed.

„Zaczęliśmy pracować razem w 2004 roku. Miałem wtedy 29 lat. Teraz wszyscy mamy dzieci i siwe włosy i to wiele lat później” – mówi Raymond. „Ale nadal uwielbiamy pracować razem. Był tam Corey, Raphael, Mathieu Leduc, który jest naszym dyrektorem kreatywnym, Pierre-Francois Sapinski [head of production]… i tak dalej. Mamy wielu ludzi z tej oryginalnej gry. I naprawdę było magiczne uczucie podczas pracy nad tą pierwszą grą i czuję, że znów to mamy ”.

Jared Moore jest niezależnym pisarzem dla IGN. Możesz śledzić go dalej Świergot.





Source : https://www.ign.com/articles/jade-raymonds-new-playstation-exclusive-will-include-social-elements-and-user-generated-content