Sprawdź nową aktualizację Xbox dla członków programu Insider!
Szczegóły aktualizacji systemu
Wersja systemu operacyjnego to XB_FLT_2403ZN\25398.3821.240221-2200 i będzie dostępna od 14:00 czasu PT 23 lutego 2024 r. Ta aktualizacja będzie obowiązkowa od 3:00 czasu PT 24 lutego 2024 r.
Ta aktualizacja zawiera ulepszenia zakulisowe, które zapewniają jakość i stabilność konsol Xbox. Chociaż widoczne zmiany w interfejsie użytkownika są minimalne, będziemy nadal publikować te informacje o łatkach, aby informować Cię o nadchodzących aktualizacjach Twojego urządzenia.
Zawiera poprawki
Dzięki wyjątkowym opiniom przekazanym przez niejawnych testerów Xbox i ciężkiej pracy inżynierów Xbox z radością ogłaszamy, że w tej wersji systemu wprowadzono następujące poprawki:
Różne poprawki stabilności i wydajności.
Różne aktualizacje, które poprawnie odzwierciedlają lokalne języki na konsoli.
Znane problemy
Chociaż znane problemy mogły zostać wymienione w poprzednich informacjach o łatkach programu Xbox Insider, nie są one ignorowane! Znalezienie rozwiązania może jednak zająć inżynierom Xbox więcej czasu. Jeśli doświadczysz któregokolwiek z tych problemów, prosimy o postępowanie zgodnie z podanymi instrukcjami i przesłanie opinii za pomocą przycisku „Zgłoś problem”.
Problemy z dźwiękiem
Otrzymaliśmy zgłoszenia od użytkowników doświadczających sporadycznych problemów z dźwiękiem w panelu kontrolnym, grach i aplikacjach. Jeśli doświadczyłeś jakichkolwiek problemów, upewnij się, że masz najnowsze aktualizacje oprogramowania sprzętowego telewizora i innego sprzętu. Jeśli nie masz pewności, być może będziesz musiał skontaktować się z producentem w celu uzyskania pomocy.
Uwaga: jeśli problemy nadal występują nawet po zastosowaniu najnowszych aktualizacji oprogramowania sprzętowego, prosimy o natychmiastowe przesłanie opinii poprzez opcję „Zgłoś problem”, wybierając opcję „Odtwórz za pomocą zaawansowanej diagnostyki”, a następnie wybierz kategorię „Odtwórz za pomocą zaawansowanej diagnostyki”. ” i „Problemy z wyjściem audio konsoli”. Pamiętaj, aby podać jak najwięcej informacji:
- Kiedy zaczął się problem?
- Czy utraciłeś dźwięk tylko w grze/aplikacji, czy także dźwięk systemowy?
- Czy zmiana formatu audio rozwiązuje problem? Jeśli tak, jaki był format przed i po?
- Czy ponowne uruchomienie rozwiązuje problem?
- Z jakiego sprzętu składa się Twoja instalacja? Układ itp.
- Oraz wszelkie dodatkowe informacje, które możesz podać, aby odtworzyć problem.
Problemy z siecią
Badamy zgłoszenia dotyczące problemu, w wyniku którego konsola może nie łączyć się z siecią zgodnie z oczekiwaniami po uruchomieniu. Jeśli napotkasz ten problem, zgłoś go tak szybko, jak to możliwe, korzystając z opcji „Zgłoś problem”.
Jak zawsze, pamiętaj o skorzystaniu z opcji „Zgłoś problem”, aby poinformować nas o wszelkich napotkanych problemach. Być może nie będziemy w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale gromadzone przez nas dane są kluczowe dla znalezienia rozwiązania.
Jeśli jesteś niejawnym testerem Xbox i szukasz wsparcia, odwiedź subreddit społeczności. Oficjalni pracownicy Xbox, moderatorzy i inni niejawni testerzy Xbox są tutaj, aby pomóc Ci rozwiać Twoje wątpliwości.
Źródło: news.xbox.com