Nintendo: Przewidywanie przyszłych gier na Switcha 2

Nintendo Switch odniosło ogromny sukces, przewyższając i przewyższając niemal każdą konsolę do gier, jaką kiedykolwiek wyprodukowano. Według prezesa Nintendo Shuntaro Furukawy jego dni są już policzone. Pomijając plotki, nie wiemy dokładnie, jak będzie wyglądał „następca Switcha”, ani nawet jak będzie się nazywał. Wiemy jednak, że będzie grał. A Nintendo wyprodukuje część z nich. Dlaczego nie zgadnąć, jakie gry tworzy Nintendo i kiedy każda z nich zostanie wydana?

Przewidywanie meczów na „Switchu 2” – Metodologia

Przewidywanie przyszłości to trudna sprawa, ale jak mówią, „najlepszym predyktorem przyszłego zachowania jest zachowanie w przeszłości”. Kluczem do zrozumienia przyszłości Switcha 2 jest zatem odnalezienie wzorców i zachowań powtarzających się w poprzednich siedmiu generacjach gier Nintendo. Na szczęście Nintendo ma długą historię i niezwykle spójne zachowanie, które warto zbadać. Aby odkryć te trendy, potrzebujemy danych. Zaczynamy od stworzenia listy wszystkich gier kiedykolwiek wyprodukowanych przez Nintendo, kategoryzując każdy tytuł według generacji, roku tej generacji, serii (Mario, Zelda, Kirby itp.) i typu (główna, spinoff, remake itp.).

Niektóre trendy, o których warto pamiętać

Począwszy od ery GameCube, Nintendo postępowało według następującego schematu. Pamiętaj o tych trendach, analizując każdy rok życia Switcha 2.

Rok pierwszy (2025) – „Czasoprzestrzeń Super Mario”

W życiu są trzy pewne rzeczy: śmierć, podatki i główna gra Mario w ciągu pierwszego roku użytkowania konsoli Nintendo. Mario rozpoczyna w wielkim stylu pierwszy rok na Switchu 2 odważną i piękną podróżą przez swoją ostatnią granicę – sam czas. Reszta pierwszej wersji Switcha 2 powinna wyglądać następująco:

Rok drugi (2026) „Super Smash Bros. Wieczny’

Smash był hitem wszędzie od roku pierwszego (GameCube) do roku czwartego (3DS), ale jako jedna z najlepiej sprzedających się gier Nintendo uważamy, że ta seria będzie gwiazdą roku drugiego, podobnie jak w przypadku Switcha.

Rok trzeci (2027) – 4 Zwycięstwo

Hity nadal napływają w trzecim roku, gdy Nintendo wycofuje większość pozostałych flagowych marek.

Rok czwarty (2028) – Straszny łowca

Po zaostrzeniu ich apetytu rok wcześniej, Nintendo częstuje fanów Metroid Metroid Dread w „Metroid Hunter”, w którym Samus w pełni wciela się w rolę łowcy nagród. Nintendo, wydając już klasyczny tytuł dla każdej ze swoich flagowych serii, w czwartym roku ma tendencję do eksperymentowania i nostalgii, koncentrując się na mniejszych seriach, portach, remake’ach, remasterach i spin-offach.

Lata piąte i starsze (2029+) – Następne pokolenie

Piąty rok to zazwyczaj okres, w którym produkcja Nintendo zaczyna gwałtownie spadać, gdy uwaga dewelopera skupia się na nowym sprzęcie. Tradycyjnie, złote lata „Switch 2” będą wypełnione remasterami, remake’ami i mniejszymi franczyzami.

Źródło: www.nintendolife.com