Niezwyciężony: międzyplanetarna przygoda science fiction, planeta Regis III

Odkryj The Invincible: grę przygodową science-fiction, która pozwoli Ci na nowo zdefiniować wszystko, co wiesz o ludzkości, wszechświecie i sobie. Wcielasz się w Yasnę, profesjonalną astrobiolog wysłaną z misją naukową na tajemniczą planetę Regis III. Kiedy Yasna budzi się na powierzchni planety, zdaje sobie sprawę, że jej załoga zniknęła i z pomocą swojego astrogatora Novika musi nie tylko odnaleźć zaginionych członków załogi, ale także rozwikłać tajemnicę tej planety poprzez opuszczony wygląd.

Wciągająca przygoda naukowa

Podczas swojej misji będziesz korzystać z różnych urządzeń zasilanych atomami i technologiami analogowymi, kierować łazikiem i wchodzić w interakcje z różnymi robotami-towarzyszami, aby zakończyć swoje dochodzenie. Twoja historia jako Yasny będzie zależeć zarówno od Twojego stylu gry, jak i wyborów dialogowych. Decyzje, które podejmiesz, ukształtują twoje relacje z bohaterami, zmienią twoje filozoficzne spojrzenie na świat i wpłyną na wydarzenia rozgrywające się na tej odległej planecie. W zależności od dokonanych wyborów możesz doświadczyć jednego z 11 możliwych zakończeń. Który z nich zobaczysz na własne oczy?

Wyzwania naukowe i moralne

Twoja misja na Regis III będzie pełna zjawisk naukowych i trudnych dylematów moralnych. Zmierzysz się z rywalizującą frakcją ludzi, a także z własnymi strachami. Misja na Regis III będzie punktem zwrotnym w ponownym przemyśleniu wszystkiego, co wiesz o gatunku ludzkim, jego nieświadomych ambicjach i miejscu w piramidzie ewolucyjnej.

Uniwersum inspirowane literaturą i nauką

Gra inspirowana jest powieścią „Niezwyciężony” napisaną w 1964 roku przez Stanisława Lema, znanego polskiego futurystę znanego z filozoficznych opowieści o kosmicznych wszechświatach. Występujące w grze maszyny i urządzenia „atompunkowe” zostały zaprojektowane w oparciu o materiały i plany inżynieryjne NASA z lat 50. Gra czerpała także inspiracje z twórczości Stalenhaga, Chrissa Fossa, Syda Meada, klasyków science-fiction oraz różnych projektantów wnętrz z epoki przeszłość.

Zanurz się w nostalgicznej kosmicznej przygodzie, poparte rygorystyczną nauką. Czas założyć skafander kosmiczny, dokładnie sprawdzić urządzenia atomowe i postawić pierwszy krok w złowrogiej krainie Regis III. Do zobaczenia, astronauto.

The Invincible to gra pierwszoosobowa oparta na motywach tytułowej powieści światowej sławy autora hard science fiction, polskiego futurysty Stanisława Lema.

Źródło: news.xbox.com