Niesławnie długa historia Final Fantasy 14 dowodzi, że Hironobu Sakaguchi nie może się równać



Ukończenie gry MMO, takiej jak Final Fantasy 14: A Realm Reborn, może zająć ponad 100 godzin, a to nawet nie biorąc pod uwagę rosnącej listy ogromnych rozszerzeń, które dodają od kolejnych 50 do 100 godzin. Najwyraźniej nie stanowi to problemu dla twórcy Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi, który podobno grał w całość Final Fantasy 14 w ciągu miesiąca, przygotowując się do rozszerzenia Endwalker, które zostanie wydane 23 listopada.

Jak donosi PCGamesN, Sakaguchi zaczął grać w Final Fantasy 14 pod koniec września, dzieląc się swoimi postępami i zrzutami ekranu na Twitterze. Sakaguchi potrzebował tylko 16 dni na ukończenie podstawowej gry i tylko dwa dni na Heavensward (szacunkowo od 73 do 150 godzin na JakLongToBeat). Następnie do 29 października ukończył Stormblood, Shadowbringers i mniejszą zawartość patcha. uczestniczyć w ślubie córki, szaleniec.

Ostrożne szacunki, licząc tylko grę podstawową i trzy rozszerzenia, dają Sakaguchi ponad 300 godzin gry według HowLongToBeat. To zakładając, że nie dotknął absolutnie żadnej zawartości pobocznej w rozszerzeniach lub mniejszych aktualizacjach zawartości łatek, które mogłyby go wynieść do maksymalnie 1567, co jest dosłownie niemożliwe do zrobienia w ciągu miesiąca i zmiany.

Sakaguchi początkowo zaczął grać w Final Fantasy 14 w ramach przygotowań do dyskusji z reżyserem gry Naoki Yoshida na tegorocznych targach Tokijski teleturniej. Czat odbył się 1 października, ale Sakaguchi wyraźnie dalej grzmiał.

Sakaguchi grał jako Lalafell podobny do gnoma, ale udostępnia mnóstwo zrzutów ekranu na swoim koncie na Twitterze, zauważając podobieństwa i odniesienia do klasycznych gier Final Fantasy, nad którymi pracował kilkadziesiąt lat temu. Sakaguchi wydaje się szczególnie lubić wywoływać klasyczne projekty potworów, takie jak pojawienie się „Pana Typhona”.

Sakaguchi notorycznie opuścił Square Enix w dość ostrych stosunkach w 2003 roku, mając swój ostatni oficjalny wkład w Final Fantasy X-2. Od tego czasu założył Mistwalker, który wydał Blue Dragon w 2006 roku, a ostatnio na iOS RPG Fantasian.

Czytaj dalej Dodatek Endwalker do Final Fantasy 14 w naszym ogromnym, praktycznym podglądzie, gdzie zagłębiamy się w kilka nowych obszarów, dwie nowe klasy pracy i zmiany w procesie poszukiwania domów. Tymczasem Sakaguchi jest w dobrych rękach dzięki Final Fantasy 14, które właśnie złamałeś 24 miliony graczy i stała się najbardziej dochodową grą w serii.

Źródło obrazu: Mega64/YouTube

Joseph Knoop jest pisarzem/producentem/chocobro dla IGN.





Source : https://www.ign.com/articles/final-fantasy-14-hironobu-sakaguchi