Niesamowita reakcja fanów The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom: po Breath of the Wild

Kiedy w maju ukazała się gra The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, szybko stała się fenomenem kulturowym. Oprócz tego, że generowała niezliczone wirusowe posty w mediach społecznościowych dotyczące twórczości graczy, stała się także najlepiej sprzedającą się grą The Legend of Zelda w dotychczasowej historii, a także jednym z faworytów do nagrody Game Award roku 2023. Kiedy została wydana, producent Eiji Aonuma i reżyser Hidemaro Fujibayashi nie byli pewni, jak przyjmie to społeczność. Jednak teraz, ponad pół roku po premierze Tears of the Kingdom, miałem okazję ponownie przeprowadzić z nimi wywiad, aby omówić najczęściej omawiane momenty związane z Tears of the Kingdom i porozmawiać o ewolucji serii. Cały wywiad możesz przeczytać poniżej. Pamiętajcie jednak, że zawiera on pewne spoilery dotyczące The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

Sukces Łez Królestwa

Eiji Aonuma: W epoce poprzednich gier wydawało się, że sukces wśród społeczności osłabł stosunkowo szybko po premierze. Jednak Breath of the Wild stanowiło punkt zwrotny w utrzymaniu zainteresowania fanów, którzy nadal dzielili się swoimi opiniami i dyskutowali w Internecie. Cieszymy się, że jest to kontynuowane również w przypadku Tears of the Kingdom. Cieszymy się, że ludzie nadal tworzą pojazdy i inne niesamowite dzieła online. To doświadczenie, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyliśmy.

Poszerzenie grona odbiorców

Hidemaro Fujibayashi: Zaczynając od Tears of the Kingdom, widzimy, że szersza publiczność może cieszyć się tą grą, zarówno starsi, jak i młodsi ludzie. Wiesz, dzieci w wieku moich najmłodszych dzieci. Stworzyliśmy tę grę, aby cieszyła się nią szersza publiczność. Gra jest kontynuacją Breath of the Wild, ale dodatek Ultrahand znacznie wzbogaca podstawowe wrażenia. Jest to teraz wbudowane w doświadczenie i jest bardzo ważne dla zwykłych fanów, o których wspomniałeś. Czy mając to na uwadze, czy sądzicie, że zobaczymy powrót Ultrahanda w przyszłych grach?

Przyszłość serialu

HF: Za każdym razem, gdy tworzymy tytuł Zelda, chcemy stworzyć coś nowego. Jeśli na przykład Tears of the Kingdom miałoby mieć kontynuację i dodalibyśmy Ultrahand, oznaczałoby to przywrócenie Tears of the Kingdom do poprzedniego stanu. Jako twórcy gier chcemy stworzyć coś nowego. Z tej perspektywy nie sądzę, że w przyszłości zobaczymy Ultrahand w każdej grze Zelda.

Eiji Aonuma: Ultrahand to podstawowy pomysł dla Tears of the Kingdom i myślę, że reprezentuje nasze podejście do włożenia w tę grę wszystkiego, co się da. Przekonacie się, że nie ma do niej żadnego DLC.

Zakończenie serii

EA: W przypadku Tears of the Kingdom chcieliśmy oprzeć się na świecie, który stworzyliśmy w Breath of the Wild i naprawdę wykorzystać możliwości tego świata. Myślę, że jest to ostateczna forma tej wersji The Legend of Zelda. W związku z tym nie sądzę, że zrobimy prawdziwą kontynuację świata, który stworzyliśmy.

Doświadczenia deweloperów w The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

U podstaw tego aspektu leży prawdziwe DNA Nintendo. Jeśli chcemy wyrazić poziom mocy lub możliwości czegoś wizualnie, jak możemy to zrobić? Na przykład, jeśli spojrzysz na skorupę żółwia z kolcami, intuicyjnie wiesz, że nie można po niej chodzić. To ta sama koncepcja; Chcieliśmy wyrazić, jak potężny jest Ganondorf i zastanawialiśmy się, jak możemy to pokazać wizualnie. Jak możemy to zrobić w sposób, który ponownie podważa oczekiwania i wywołuje reakcję podobną do Twojej? Rezultat był taki: „Dlaczego po prostu nie sprawić, by wskaźnik stanu zdrowia wyszedł poza ekran?” » Jest to bardzo intuicyjne i wyraźnie pokazuje, że ten wróg jest bardzo, bardzo silny.

EA: Zawsze chcemy zrobić coś innego i pójść w innym kierunku. Chcemy także tworzyć rzeczy, które będą świeże i niesamowite. Zawsze chcemy zrobić coś, co sprawi, że się uśmiechniesz, na przykład: „Co to jest?” » Przyzwyczajony do sensu przenośnego, a nie do bezpośredniego podejścia.

Miejsce The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom na osi czasu serii

HF: Zdaliśmy sobie sprawę, że fani…

Źródło: www.gameinformer.com