New Tales From The Borderlands wygląda i czuje się znajomo w rozszerzonej wersji demo


Wydawca 2K drażnił się w kwietniu, że przywraca Telltale’s Tales z serii Borderlands, ale tym razem zostanie opracowany we własnym zakresie przez Gearbox Software. Następnie, podczas wydarzenia Opening Night Live na Gamescom, Gearbox oficjalnie ujawnił sequel, który jest mniej bezpośrednią kontynuacją historii Telltale, a bardziej duchowym następcą serii, co widać w jej oficjalnej nazwie: New Tales from the Borderlands.

Ten nowy zwiastun dał nam spojrzenie na nowych bohaterów – altruistycznego naukowca Anu, jej mądrego brata Octavio i właściciela lokalnej firmy Fran – a także na to, jak tym razem Tales from the Borderlands jest tym razem. Jasne, to nowa obsada i zupełnie nowa historia w świecie Borderlands, ale jasne jest, że zagra i będzie znajoma. Rozmawiając z zespołem, jasne jest, że jest to Tales from the Borderlands z pewną dodaną krawędzią Gearboxa.

„Jako ktoś, kto pracował nad poprzednią wersją Tales, doskonale zdawałem sobie sprawę, że to krytyczne kochanie” – mówi mi dyrektor produkcji Gearbox Software, James Lopez. „Ludzie, którzy w to grali, uwielbiają to. Zamiast próbować podążać tymi śladami, staramy się rozpoznać drogę, jaką przebyły te kroki, ale potem próbujemy zrobić coś innego. Użyj formuły, użyj tego, co zadziałało, ale rób to w stylu Gearboxa.”

Dlatego ta gra wygląda bardziej wizualnie na Borderlands 3 niż pierwsze Tales from the Borderlands i dlatego zawiera lepszą, zaktualizowaną animację.

Lopez mówi, że Gearbox współpracuje z twórcami pierwszej gry, aby zapewnić, że jego duchowy następca pozostanie autentyczny wobec korzeni serii. Ta autentyczność i poświęcenie, aby New Tales from the Borderlands czuło się jak w domu, było widoczne w pierwszym demo rozgrywki, które zadebiutowało na Pax West we wrześniu. Widzimy w nim nieprawdopodobne trio Anu, Octavio i Fran, próbujące uciec przed niebezpieczeństwami w podziemnym systemie kanalizacyjnym pełnym żołnierzy Tediore, którzy nie chcą niczego więcej, jak tylko ich zlikwidować. To, co od razu rzuciło mi się w oczy, to sposób, w jaki Tales from the Borderlands była ta rozgrywka, od rzeczywistej rozgrywki z chwili na chwilę po pisanie.

Dowcipów jest mnóstwo, niektóre uderzają mocniej niż inne, w zależności od twojej tolerancji dla humoru Borderlands, będącego znakiem firmowym Gearbox. A rozgrywka jest prawie identyczna jak w przypadku pierwszej i jedynej wyprawy Telltale do tego wszechświata, co oznacza, że ​​twój główny sposób wprowadzania danych pochodzi z wybierania opcji dialogowych i obserwowania, jak wpływają one na postacie i otaczający cię świat, a także na ogólną narrację.

Jak można się spodziewać, gdy nadejdzie czas na wybór dialogu, na ekranie pojawią się opcje, a pod nimi czerwony pasek wskazujący, ile czasu pozostało do wybrania jednej z nich. Nie oczekuj jednak, że po podjęciu decyzji pojawi się powiadomienie „Fran zapamięta to”, ponieważ w przeciwieństwie do gry Telltale, zespół zrezygnował z takich znaczników na ekranie. Zamiast tego będziesz musiał rozszyfrować, w jaki sposób ten wybór wpływa na osoby wokół ciebie na podstawie tego, co robią i mówią, że podążają za nim.

Jeśli chodzi o powód, dla którego zespół zdecydował się zrezygnować z tych powiadomień, ma to na celu wzmocnienie wpływu każdego wyboru.

„Istnieje natychmiastowy wpływ; jest natychmiastowy żart związany z wyborem, którego dokonałeś”, mówi producent Gearbox Studios Quebec Frédéric Scheubel o pierwszym wyborze dialogu w demie. „Jakiego wyboru dokonasz… będzie miał swoją własną sekwencję, która będzie grana inaczej. Niektóre z tych wyborów będą miały wpływ średnioterminowy, a nawet długoterminowy, wpływając na zakończenie, które zobaczysz, więc zwróć uwagę, zobacz, jak zareagują postacie. Jeśli ich odrzucisz, zareagują na to. Uważamy, że każdy wybór jest ważny, więc odeszliśmy od wskazówek, które mieliśmy wcześniej w Tales from the Borderlands.”

Kontynuował: „Zamiast robić to tak, jakby „ten wybór jest ważnym wyborem”, wszystkie wybory mogą być ważne i mogły później doprowadzić cię do tych okoliczności”. Poza reakcjami i momentami dietetycznymi istnieją dwa inne sposoby na zrozumienie, w jaki sposób twoje wybory wpływają na grę. W klasycznym stylu Telltale na końcu każdego odcinka będzie podsumowanie tego, co zrobiłeś. Będzie też bot-zabójca NPC, który będzie podążał za trio, działając jako postać greckiego chóru na imprezę.

„Jeśli powiesz coś, co jest dla kogoś szczególnie szorstkie, zadzwoni do ciebie” – mówi Lopez. – Nie będzie cię krytykował. On po prostu pójdzie, „to było dość surowe”. Jest też mechanika, w której mierzy poziom więzi w grupie. Kiedy masz te momenty, w których on woła do ciebie te rzeczy, jest to okazja, aby zapytać: „Czy mi się to podoba? Czy chcę wrócić i wzmocnić moją więź?”

Lopez mówi, że opcje dialogowe pokazane w demie Pax West to tylko niektóre z setek w końcowej grze, a wszystkie z nich pomogą określić, które z pięciu zakończeń można uzyskać, gdy pojawią się kredyty. Jeśli chodzi o dialog, Lopez mówi, że Anu, Octavio i Fran mają wyraźne archetypy, ale gracze nie muszą ich przestrzegać. W końcu to twoja historia, a kiedy zboczysz z archetypowej ścieżki każdej postaci, Lopez mówi, że zobaczysz i usłyszysz, jak na to reagują.

Jednym z ekscytujących aspektów New Tales from the Borderlands pokazanym podczas pierwszego demo rozgrywki były Vaultlanders, jedna z wielu minigier w grze. Rozpoczyna się od wybrania minifigurki inspirowanej Borderlands, która podwaja się jako przedmiot kolekcjonerski, który można znaleźć i zdobyć w całej historii, z ekranu wyboru postaci w stylu gry walki. Gra następnie wrzuca cię w komiczną, figurkową walkę, która rozgrywa się za pomocą kliknięć przycisków i szybkich wydarzeń. W tym przypadku zwycięstwo w bitwie przyniosło minifigurkę Octavio the Zane Flynt, którą fani mogą rozpoznać jako jedną z grywalnych postaci z Borderlands 3, gry, która rozgrywa się na rok przed wydarzeniami z tej gry.

Reszta wersji demonstracyjnej gra tak, jak można się spodziewać – żarty, szybkie wydarzenia, trudne wybory dialogowe i mnóstwo niebezpieczeństw Borderlands – i warto to obejrzeć, jeśli jesteś podekscytowany tym, co czeka na Ciebie w New Tales z Borderlands jej wydania z 21 października.


Czy ten pokaz rozgrywki sprawił, że w przyszłym miesiącu zagrasz w New Tales from the Borderlands? Daj mi znać w komentarzach pod spodem!



Źródło : https://www.gameinformer.com/2022/09/02/new-tales-from-the-borderlands-looks-and-feels-familiar-in-extended-gameplay-demo