Nawet współtwórca Teenage Mutant Ninja Turtles nie jest w stanie pokonać tego poziomu tamy


Oryginalny Teenage Mutant Ninja Turtles był niesławny ze względu na trudne poziomy, nie więcej niż niesławny poziom tamy. Był to punkt zatrzymania dla wielu sfrustrowanych fanów Turtles, w tym jednego z twórców serii.

W wywiadzie dla IGN, aby promować nową kolekcję Cowabunga, która zawiera ponad tuzin najsłynniejszych 8- i 16-bitowych przygód Żółwi, współtwórca TMNT Kevin Eastman przyznał, że nigdy nie był w stanie wyczyścić oryginalnego NES. drugi etap gier.

„[A] Wiele razy, kiedy kiedyś chodziliśmy na konwenty, ludzie podchodzili do nas i byli na nas źli, ponieważ myśleli, że sprawiliśmy, że gra jest tak trudna”, wspomina Eastman. „A my mówiliśmy: „Możemy”. t wygrać. Próbowaliśmy. Nigdy nie przedostałem się przez poziom wody i próbowałem, próbowałem i próbowałem.

Eastman był w dobrym towarzystwie. Poziom zapory był znany z nieprecyzyjnego sterowania, które praktycznie zapewniało, że Żółwie odniosą obrażenia, i ścisłego limitu czasu. Żółwie musiały poruszać się po labiryncie podwodnym, jednocześnie rozbrajając wiele bomb, zanim upłynie czas. Poziom stał się synonimem często niesprawiedliwej trudności gier 8-bitowych.

Kolekcja TMNT Cowabunga

Mimo to, Eastman mówi, że ma miłe wspomnienia z pracy nad oryginalnymi grami Konami, które zostały opublikowane pod marką Ultra Games na NES, nazywając je „wszechświatem w sobie”.

„[It’s] niesamowite jest pracować z tymi facetami, którzy postępują według tych samych kroków, jeśli chodzi o projektowanie lub cokolwiek innego. Ale potem wprowadzenie ich w coś, co można zobaczyć tylko w pełnym ruchu, ale także kontrolowanie tego ruchu było… To naprawdę oszałamiające. Ale co za przyjemność być częścią tego zespołu” – mówi Eastman.

Jeśli chodzi o jego ulubioną grę z tej grupy, większość fanów Turtles prawdopodobnie zgodziłaby się z wyborem Eastmana.

„Moją pierwszą myślą jest gra zręcznościowa, ponieważ po prostu podobało mi się to, że możesz grać z grupą znajomych w tym samym czasie, trzema z twoich przyjaciół” – mówi Eastman. „Ale Turtles in Time był jednym z moich ulubionych, ponieważ było to coś, co zbadaliśmy w komiksie. Tak więc lubię różne wszechświaty, do których możesz wejść w tej grze”.

Wszystkie te gry są upamiętnione w kolekcji Cowabunga, która została wyprodukowana przez Digital Eclipse na wiele platform. W naszej recenzji, która pojawiła się dzisiaj, napisaliśmy, że kolekcja została „wyraźnie stworzona przez zespół, który kocha TMNT — nie tylko gry, ale także seriale i komiksy”. Jednak byliśmy sfrustrowani surową implementacją online.

Gdzie indziej poprosiliśmy Eastmana o jego przemyślenia na temat różnych filmów o Żółwiach na przestrzeni lat, w tym słynnych filmów Michaela Baya.

Kolekcja Cowabunga jest już dostępna.

Kat Bailey jest starszym redaktorem wiadomości w IGN, a także współprowadzącą czat głosowy Nintendo. Masz wskazówkę? Wyślij jej wiadomość na @the_katbot.



Źródło : https://www.ign.com/articles/not-even-teenage-mutant-ninja-turtles-co-creator-could-beat-that-dam-level