Oryginalny Teenage Mutant Ninja Turtles był niesławny ze względu na trudne poziomy, nie więcej niż niesławny poziom tamy. Był to punkt zatrzymania dla wielu sfrustrowanych fanów Turtles, w tym jednego z twórców serii.
W wywiadzie dla IGN, aby promować nową kolekcję Cowabunga, która zawiera ponad tuzin najsłynniejszych 8- i 16-bitowych przygód Żółwi, współtwórca TMNT Kevin Eastman przyznał, że nigdy nie był w stanie wyczyścić oryginalnego NES. drugi etap gier.
„[A] Wiele razy, kiedy kiedyś chodziliśmy na konwenty, ludzie podchodzili do nas i byli na nas źli, ponieważ myśleli, że sprawiliśmy, że gra jest tak trudna”, wspomina Eastman. „A my mówiliśmy: „Możemy”. t wygrać. Próbowaliśmy. Nigdy nie przedostałem się przez poziom wody i próbowałem, próbowałem i próbowałem.
Eastman był w dobrym towarzystwie. Poziom zapory był znany z nieprecyzyjnego sterowania, które praktycznie zapewniało, że Żółwie odniosą obrażenia, i ścisłego limitu czasu. Żółwie musiały poruszać się po labiryncie podwodnym, jednocześnie rozbrajając wiele bomb, zanim upłynie czas. Poziom stał się synonimem często niesprawiedliwej trudności gier 8-bitowych.
Mimo to, Eastman mówi, że ma miłe wspomnienia z pracy nad oryginalnymi grami Konami, które zostały opublikowane pod marką Ultra Games na NES, nazywając je „wszechświatem w sobie”.
„[It’s] niesamowite jest pracować z tymi facetami, którzy postępują według tych samych kroków, jeśli chodzi o projektowanie lub cokolwiek innego. Ale potem wprowadzenie ich w coś, co można zobaczyć tylko w pełnym ruchu, ale także kontrolowanie tego ruchu było… To naprawdę oszałamiające. Ale co za przyjemność być częścią tego zespołu” – mówi Eastman.
Jeśli chodzi o jego ulubioną grę z tej grupy, większość fanów Turtles prawdopodobnie zgodziłaby się z wyborem Eastmana.
„Moją pierwszą myślą jest gra zręcznościowa, ponieważ po prostu podobało mi się to, że możesz grać z grupą znajomych w tym samym czasie, trzema z twoich przyjaciół” – mówi Eastman. „Ale Turtles in Time był jednym z moich ulubionych, ponieważ było to coś, co zbadaliśmy w komiksie. Tak więc lubię różne wszechświaty, do których możesz wejść w tej grze”.
Wszystkie te gry są upamiętnione w kolekcji Cowabunga, która została wyprodukowana przez Digital Eclipse na wiele platform. W naszej recenzji, która pojawiła się dzisiaj, napisaliśmy, że kolekcja została „wyraźnie stworzona przez zespół, który kocha TMNT — nie tylko gry, ale także seriale i komiksy”. Jednak byliśmy sfrustrowani surową implementacją online.
Gdzie indziej poprosiliśmy Eastmana o jego przemyślenia na temat różnych filmów o Żółwiach na przestrzeni lat, w tym słynnych filmów Michaela Baya.
Kolekcja Cowabunga jest już dostępna.
Kat Bailey jest starszym redaktorem wiadomości w IGN, a także współprowadzącą czat głosowy Nintendo. Masz wskazówkę? Wyślij jej wiadomość na @the_katbot.
Źródło : https://www.ign.com/articles/not-even-teenage-mutant-ninja-turtles-co-creator-could-beat-that-dam-level