Naughty Dog porzuca prace nad grą wieloosobową The Last of Us Online

Naughty Dog rezygnuje z rozwoju trybu wieloosobowego The Last of Us

Naughty Dog ogłosiło, że zaprzestaje prac nad The Last of Us Online, będącym próbą stworzenia internetowej wersji popularnej serii. Studio stwierdziło, że musiałoby przez wiele lat inwestować wszystkie swoje zasoby w zawartość popremierową, co poważnie wpłynęłoby na jego zdolność do tworzenia przyszłych gier dla jednego gracza.

Studio przyznało, że fani społeczności graczy wieloosobowych The Last of Us Factions będą niezadowoleni z tej wiadomości, i chciało przedstawić kontekst tej decyzji.

Dlaczego rozwój się zatrzymał?

„Zespół zajmujący się grą wieloosobową był w fazie przedprodukcyjnej tej gry, odkąd pracowaliśmy nad The Last of Us Part II, tworząc doświadczenie, które naszym zdaniem było wyjątkowe i miało ogromny potencjał” – wyjaśnił Naughty Dog. „Zwiększenie produkcji do pełnej wydajności pokazało nam ogromną skalę naszych ambicji. Aby wypuścić i wspierać The Last of Us Online, musielibyśmy przez wiele lat przeznaczać wszystkie zasoby naszego studia na zawartość popremierową, co miałoby poważny wpływ na rozwój przyszłych gier dla jednego gracza. »

Przyszłość Naughty Dog

Naughty Dog potwierdziło, że pracuje nad więcej niż jedną, nową, ambitną grą dla jednego gracza. Studio nie ujawniło jednak, jakie są na ten moment plany.

Trudności The Last of Us Online

W maju Naughty Dog podobno ograniczyło prace nad The Last of Us Online po wewnętrznej ocenie przeprowadzonej przez Bungie. W październiku studio podobno doświadczyło serii zwolnień, a projekt gry wieloosobowej został „wstrzymany”. »

Teraz Naughty Dog potwierdziło, że nie będzie już działać w grze i będzie nadal podążać ścieżką gier dla jednego gracza, która ukształtowała dziedzictwo jako ostoję wśród niezależnych studiów PlayStation.

Źródło: www.ign.com