Naughty Dog anuluje projekt wieloosobowy The Last of Us

Anulowanie projektu wieloosobowego The Last of Us

Naughty Dog ogłosiło anulowanie projektu wieloosobowego The Last of Us, który wewnętrznie był rozwijany pod nazwą The Last of Us Online. Decyzja ta wynikała z chęci skupienia się studia na tworzeniu narracyjnych gier dla jednego gracza, z czego jest znane.

Rzeczywiście, studio oceniło, że projekt The Last of Us Online będzie wymagał całkowitej uwagi całego zespołu, co będzie miało znaczący wpływ na rozwój przyszłych gier narracyjnych dla pojedynczego gracza. Zamiast więc stać się studiem skupiającym się wyłącznie na grach online, Naughty Dog zdecydowało się zachować swoją tożsamość skupioną na narracyjnych grach dla jednego gracza.

Niepewna przyszłość

To odwołanie nie jest całkowitym zaskoczeniem, gdyż od jakiegoś czasu krążą pogłoski o trudnościach w rozwoju projektu. Rzeczywiście deweloperzy z projektu zostaliby przeniesieni do innych projektów w ramach studia, co sugerowało niepewną przyszłość The Last of Us Online.

Ponadto raporty wskazują, że kilka gier wieloosobowych opracowywanych przez Sony zostało przesuniętych lub anulowanych, co sugeruje, że krajobraz gier wieloosobowych u japońskiego giganta ulega zmianie.

Reorganizacja w Naughty Dog

W październiku pojawiły się doniesienia, że ​​Naughty Dog zwolniło około dwudziestu wykonawców, co prawdopodobnie miało wpływ na rozwój projektu wieloosobowego The Last of Us. Dzieje się to w szerszym kontekście zmian w studiu, które wydaje się reorientować swoje priorytety rozwojowe.

Wniosek

Decyzja o anulowaniu projektu gry wieloosobowej The Last of Us podkreśla zaangażowanie Naughty Dog w gry dla jednego gracza oparte na narracji i pokazuje, że krajobraz gier wieloosobowych Sony przechodzi znaczące zmiany. Czas pokaże, jaki wpływ będzie to miało na przyszłość nadchodzących gier japońskiego giganta.

Źródło: www.gamespot.com