Napędzaj muzykę w metalu: Hellsinger


Hej wszystkim! Nasz rytm FPS, Metal: Hellsinger, zostanie wydany 15 września na Xbox Series X|S i będzie dostępny pierwszego dnia w ramach Game Pass. Zanim to się stanie i wypuścimy was wszystkich na wolność z demonicznymi hordami piekła, chcielibyśmy podzielić się tym, co według nas czyni Metal: Hellsinger wyjątkowo intensywne doświadczenie i sposób, w jaki dotarliśmy do miejsca, w którym jesteśmy teraz.

W Metal: Hellsinger wyruszasz w piekielną podróż zemsty przez osiem piekieł. Większość podstawowych czynności wykonywana jest w rytm, więc kiedy strzelasz, doskakujesz lub wykonujesz finiszery zgodnie z rytmem. Przyczynia się to do mnożnika „wściekłości”. Im wyższy mnożnik, tym bardziej intensywna staje się muzyka i tym większe obrażenia zadajesz, a przy maksymalnej wściekłości wokale włączają się w pełne metalowe wrażenia.

Szereg nikczemnych broni miksuje sposób, w jaki wchodzisz w interakcję z rytmem. Na przykład strzelba pozwala wykorzenić demony z ciężką ostatecznością półnuty, podczas gdy podwójne pistolety wystrzeliwują wrogów w szybkim staccato ćwierćnuty. Każda broń ma również ostateczną zdolność, mieszając wszystko jeszcze bardziej, dając ci jeszcze szerszy zakres opcji, w jaki chcesz grać. Nawet wspinanie się i przeładowanie mają swoje znaczenie w twojej symfonii zniszczenia.


Ty napędzasz muzykę


Podczas gdy sama muzyka bije sercem gry, a my czujemy się uprzywilejowani, mając niewiarygodnie oryginalny OST w wykonaniu legendarnych metalowych artystów, to Ty napędzasz całą piekielną machinę.

W Metal: Hellsinger Ty kierujesz piosenką, a nie na odwrót. Celem tego jest sprawienie, że poczujesz się bardziej związany ze swoim występem, światem gry i muzyką. Wszystko płynie od rytmicznego uderzenia demonów uderzających o ziemię do twojego nieustannego postępu. Jesteś wcieleniem piosenki. Ty napędzasz metal, a metal napędza ciebie.


Rytm trwa


Grając w tę grę sami, zauważyliśmy coś osobliwego. Wizyta w kuchni studia ujawnia, że ​​deweloperzy wybierają ekspres do kawy w wyimaginowanym rytmie. Z mojego biurka słyszę klikanie i pisanie kolegów w rytm nieistniejącego taktu.

Metal: Zrzut ekranu z Hellsinger

Rytm gry po prostu… trwa. Chodząc po całym dniu, nieświadomie kontynuuję metronom lub nucę ulubione fragmenty piosenki, którą właśnie grałem. Mamy nadzieję, że to samo przydarzy się innym, ten rodzaj muzycznej hipnozy, który wywołuje płynność i rytmiczna gra.

Chociaż wiemy, że gra sama w sobie jest niezwykła, nigdy nie było spotkania, na którym wszyscy usiedli i pomyśleli: „Jak możemy to odróżnić od innych gier?” Wzięliśmy elementy gier, które pokochaliśmy i połączyliśmy je. Strzelanki, muzyka metalowa i gry rytmiczne, z koncepcją stworzenia tej gry o demonie walczącym o wyjście z piekła.

Niektórzy ludzie z zespołu tworzyli już strzelanki i wielu z nas słuchało piekielnie dużo metalu, ale gra rytmiczna łącząca te wszystkie rzeczy była nowym gruntem, więc było dużo eksploracji i po prostu zastanawiania się, co się sprawdziło. nas i co było przyjemne do grania.

Skupiliśmy się na aspektach strzelanek i zrównoważyliśmy je z tym, co uważaliśmy, że będzie nagradzać rytmiczną rozgrywkę. W grze o timingu i płynności wiedzieliśmy, że wszystko musi być niezwykle precyzyjne i responsywne. Kiedy zawodnik dobrze się spisywał, musiał to wiedzieć. Nasze rozwiązanie: gdy osiągniesz mnożnik pełnego wyniku, wrzaskliwy wokal uderza w Twoje uszy przez ekran. Ale w dobry sposób.

Metal: Zrzut ekranu z Hellsinger

Uzyskanie właściwej informacji zwrotnej dla działań w rytmie i poza nim, struktury punktacji, sprawienie, by interfejs był zintegrowany z rozgrywką, wszystko to było długim procesem w przód iw tył.


Jak odtwarzanie metalowego albumu


Każdy poziom w grze, kawałek piekła, jest ustawiony na piosenkę, która została ukształtowana w warstwową i reaktywną ścieżkę dźwiękową. Ekran wyboru poziomu przypomina serię rekordów, a w najgłębszej czeluści piekła czeka ostateczna rozgrywka z Czerwonym Sędzią, ustawionym na „No Tomorrow” w wykonaniu Serja Tankiana z System of a Down. Rezultatem – mamy nadzieję – jest gra, w której wydaje się, że granie na metalowym albumie ożywa.

Mamy nadzieję, że świetnie się bawisz Metal: Hellsinger kiedy zostanie wydany 15 września na Xbox Series X|S i pierwszego dnia z Xbox Game Pass.

Metal: Hellsinger

Xbox Live

Metal: Hellsinger

Funcom

Po części człowiek, po części demon i ma obsesję na punkcie zemsty. Zostań Nieznanym i walcz przez najokrutniejsze królestwa piekła. Zniszcz hordy demonów i ich przywódców, aby przygotować się do epickiego starcia z samą Czerwonym Sędzią. Każda legenda ma swoją piosenkę. A twoja jest metalem, zemstą i zniszczeniem. Slay to the beat Metal: Hellsinger to rytmiczna strzelanka FPS, w której umiejętność strzelania do rytmu poprawi wrażenia z gry. Im bardziej jesteś zsynchronizowany z rytmem, tym bardziej intensywna stanie się muzyka i tym większe zniszczenie spowodujesz. Demoniczny arsenał Pokonaj hordy demonów za pomocą odzianego w czaszkę ostrza lub szerokiej gamy morderczych pistoletów. Każda broń ma swoją własną umiejętność ostateczną, taką jak Murder of Crows lub The Big Goodbye. Epicka historia i tryb wyzwań Zagraj w epicką fabułę, opowiedzianą przez nagradzanego aktora Troya Bakera. Następnie podbij tabele liderów lub rzuć wyzwanie znajomym, aby pobili swój wynik w trybie wyzwań. Walcz przez ogień, lód, metal i szaleństwo Chociaż powszechnie znane jako piekło, The Infernal Planes jest w rzeczywistości połączeniem tysiąca piekieł, z których wszystkie są na swój sposób przerażające i diaboliczne. Aby zdetronizować Czerwonego Sędziego, musisz przedzierać się przez najdziksze zakątki, od lodowatego świata Voke po doprowadzający do szału świat Stygii. Od głównego projektanta Battlefield: Bad Company 2 Metal: Hellsinger został stworzony przez doświadczony zespół FPS w The Outsiders i jest pasjonującym projektem Davida Goldfarba, dyrektora gry w Payday 2 oraz głównego projektanta w Battlefield 3 i Battlefield: Bad Company 2. Oryginalna metalowa ścieżka dźwiękowa Każdy utwór jest stworzony specjalnie na potrzeby gry z wokalami takich ikon metalu, jak Serj Tankian (System of a Down), Matt Heafy (Trivium), Mikael Stanne (Dark Tranquillity), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) i Tatiana Shmailyuk (Jinjer).





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2022/09/07/fuel-the-music-in-metal-hellsinger/