Najstraszniejsze poziomy w niestrasznych grach


Obraz: Życie Nintendo

Oprócz kostiumów, wielkich misek słodyczy i zbliżającego się strachu, że Jestem gwiazdą wkrótce znów zdominuje telewizję, jeśli jest jedna rzecz, na którą możesz liczyć w czasie Halloween, to jest to mnóstwo przerażających gier wideo. Upiorny sezon ma irytujący zwyczaj szukania tych z nas – w tym tego pisarza – którzy nie są najlepsi w rzeczach, które psują się w nocy, zaklejając nasze kanały informacyjne listami „Dziesięć najlepszych gier, które zrujnują Twój harmonogram snu”’ lub ’Momenty w grach wideo, które sprawią, że pomyślisz dwa razy przed wyłączeniem światła„. Tak, czytaliśmy je i tak, za każdym razem trzymają nas w nocy.

Dla niektórych horror po prostu nie pasuje — książki, filmy lub, co ważne, gry. Jednak wielu z nas nadal lubi brać udział w uroczystościach, choć w sposób o wiele bardziej przytulny, mniej dający bezsenne noce przez tydzień.

Dlatego przygotowaliśmy następującą listę. Składając się z gier, które bardzo nie są upiorne, wybraliśmy kilka odpowiednio upiornych poziomów, abyśmy wszyscy mogli poczuć się, jakbyśmy byli częścią tej samej uroczystości, bez wpadania w zimne poty wywołane strachem. Co ważne, każdy z poniższych typów pochodzi z gier Nintendo, które nie są związane z horrorem. Obawiamy się, że nie znajdziesz tu Rezydencji Luigiego ani Maski Majory (patrz, to straszne, okej?).

Zamiast tego są to znacznie lżejsze gry, które mają dziwny posmak halloweenowego smaku wrzuconego do określonej strefy lub poziomu. Istnieje cała gama poziomów, które moglibyśmy tutaj uwzględnić (Nintendo potrafi robić nieoczekiwanie straszne zakręty), ale postanowiliśmy ograniczyć to do 13 wpisów, ponieważ, wiesz, przerażająca liczba.

Nawet jeśli strach przed Halloween jest trochę za duży, nie ma powodu, dla którego nie moglibyśmy wszyscy grać w świąteczną grę!

Najstraszniejsze poziomy w niestrasznych grach

Nawiedzenie Big Boo, Super Mario 64

Jedną rzeczą jest mieć dziwny poziom oparty na Boo w grze Mario – fakt, który wszyscy niechętnie zaakceptowaliśmy – ale przejść od kojących strun na terenie zamku Super Mario 64 do pustego i metalicznego motywu wiatru Big Nawiedzenie Boo? Teraz to tylko prośba, żeby nas przestraszyć.

Słuchaj, wiele z tych upiornych poziomów jest podkreślanych w naszych umysłach przez pewien poziom nostalgii, ale Big Boo’s Haunt jest dziś naprawdę przerażające. Być może są to puste ściany i spiczaste profile grafiki N64, ale takie środowisko jest rodzajem koszmarnego paliwa, o którym Slenderman mógł tylko pomarzyć. Nic dziwnego, że tytuł został przerobiony na horror z perspektywy pierwszej osoby.

Upiorny Zamek, Donkey Kong 64

Wiesz, że masz odpowiednio przerażający poziom, gdy projektanci gry umieścili go w tytule. Przerażający Zamek jest właśnie taki. Scena Donkey Kong 64 ma wszystko, czego szukamy dla niektórych straszydeł z niskich stawek. Jest otwierający film przerywnikowy, w którym pojawia się jeden z najwolniejszych „straszących” skoków, jakie kiedykolwiek pojawiły się na ekranie, przerażająca muzyka organowa Granta Kirkhope’a, pełnia księżyca, deszcz, gigantyczny toczący się goryl — to wszystko.

To prawda, że ​​może to być jeden z bardziej liniowych poziomów w Donkey Kong 64, ale nie przybyliśmy tutaj, by zatrzymywać się w upiorności. O nie, za skromną ilość przerażeń, których szukamy, liniowość działa świetnie, dziękuję bardzo.

Statek widmo, The Legend of Zelda: Wind Waker

W grze, która jest na ogół tak przepełniona jasnością i radością, Widmowy statek Wind Wakera zawsze przesuwał nas z boku w młodości. Aby przejść z wesołego motywu Ocean prosto do pokoju pełnego przerażających potworów? Nie, wszystko w porządku, dzięki.

Poważnie, statek widmo nie marnuje czasu, rzucając cię twarzą w twarz z nawiedzającymi manifestacjami Wizzrobe, a potem czyścisz pokój po co? Odłamek Triforce, tak, ale najbardziej zauważalną rzeczą w naszym umyśle jest rechoczący śmiech przed przebudzeniem się w Królu Czerwonych Lwów. Nie na to zapisaliśmy się w tej wesołej grze w łódkę!

Nawiedzony dwór, Kirby: Pokój trzyosobowy typu Deluxe

Słuchaj, nie mogliśmy uwzględnić na tej liście niczego z Luigi’s Mansion, ponieważ te gry noszą ich upiorność w rękawie, ale możemy dodać poziomy, które pasują do stylu Luigi’s Mansion do T. Jeden taki upiorny wygląd można znaleźć w Kirby: Nawiedzony dwór Triple Deluxe, poziomie pełnym łapania duchów i wysysania ich, tylko przechwytywanie jest nieco mniej oparte na odkurzaczu.

W serii Kirby jest wiele upiornych poziomów tematycznych i przyznajmy to, żaden z nich nie będzie cię trzymał w nocy – ale hej, czy nie o to chodzi? Haunted Mansion w Triple Deluxe może nie być ani bardziej, ani mniej straszny niż inne oferty serii, ale nie możesz się pomylić z platformówką o niskiej stawce najmniej groźnej postaci Nintendo.

Tylko nie mów Kirby’emu, że to powiedzieliśmy.

Horror Land, Mario Party 2

Jakby myśl o narażaniu swoich relacji na szalę za nic więcej niż kilka gwiazdek nie była wystarczająco przerażająca, Horror Land w Mario Party 2 podnosi stawki z kilkoma sezonowymi straszydłami.

Co może być lepszego w Halloween niż zastąpienie prawdziwych skoków i krzyków horrorów odrobiną Mario Party nad wielką miską słodyczy? Postacie ubierają się w upiorne stroje na tę planszę (tradycję, którą uważamy za musi dla prawdziwego świata), i jest wystarczająco dużo ikonografii Halloween, aby upewnić się, że czujesz się zaangażowany w uroczystości bez robienia czegokolwiek z przerażających rzeczy.

Lavender Town, Pokémon Red and Blue

Wiele innych poziomów z tej listy właśnie zostało natchniony przez przerażenie lub nosić jakiś motyw Halloween jako zabawny mały symbol dla świątecznych ludzi; ale Lavender Town, Lavender Town to prosty horror.

Rzadko kiedy nazwa jest tak kultowa, że ​​samo usłyszenie jej wystarczy, aby przywołać nawiedzające wspomnienia ścieżki dźwiękowej lata po odtworzeniu, i och, jaki to przerażający utwór. Od tych przeklętych użądleń po Wieżę Pokémonów i koncepcję rzeczywista śmierć, Lavender Town to jedna z najbardziej przerażających lokacji w całej grze. Okres.

Gdyby nie czysta wesołość reszty Pokémon Red, Blue i Yellow (i Green), wiesz, że zostałoby to uruchomione bezpośrednio z tej listy i we wszystkich innych tytułach horroru.

Posiadłość szalonego potwora, Banjo-Kazooie

Banjo-Kazooie Szalony Potwór Mansion
Upiorne wejście, dla pewności — Obraz: Nintendo

Kiedy myślisz o horrorze w Banjo-Kazooie, jest wiele rzeczy, które mogą od razu przyjść do głowy, ale co jest najbardziej straszne z nich wszystkich? Zgadza się, sterowanie kamerą Dwór szalonego potwora! [*raises eyebrow* – Ed]

Poziom ma wszystko, co powinna mieć dobra impreza na Halloween: nagrobki, mumie, wrzucanie jajek do doniczek itp. Wrzuć trochę przerażających organów — muzycznego rodzaju maestro Kirkhope — i masz przepis na upiorny sukces.

Oczywiście wszystko to spotyka się z piszczeniem Kazooie i dziwnym przerywnikiem muzyki Banjo, więc jest to dość wybaczające na froncie przerażających. Biorąc to pod uwagę, spiczaste wielokąty N64 po raz kolejny odgrywają swoją przerażającą rolę do perfekcji – nigdy czarownica z kreskówek nie wyglądała bardziej przerażająco.


Siedem w dół, sześć do przejścia w tej rundzie 13 przerażających poziomów w innych, nie przerażających grach Nintendo…





Źródło : https://www.nintendolife.com/features/the-spookiest-levels-in-non-spooky-games