Monstrualny interfejs Call of Duty osiągnął ostateczną formę


Dzięki udostępnieniu wstępnego ładowania Call of Duty Warzone 2.0 i DMZ możemy wreszcie uzyskać wyraźniejszy obraz nowego interfejsu, aby ułatwić dostęp między różnymi trybami gry, i to jest przerażające.

Oto jak to działa. Program uruchamiający Modern Warfare 2 będzie służył jako wszechstronny interfejs umożliwiający dostęp do Modern Warfare 2, DMZ i Warzone 2.0.

Jest to znane jako „Call of Duty HQ” i jest prezentowane z tym samym interfejsem kafelków w stylu Netflix, dzięki uprzejmości dyrektora Infinity Ward ds. UX / UI Williama Falera, który wcześniej pełnił tę samą rolę w Hulu.

Integracja Warzone z Modern Warfare była kwestią sporną wśród fanów.

Być może najciekawsze jest to, że nowe menu ujawnia, że ​​​​DMZ będzie częścią Warzone, a nie grą samą w sobie, i że zostanie wydany jako wersja beta. Czy to oznacza, że ​​powinniśmy spodziewać się błędów i dziwnych dziwactw?

Na koniec musimy porozmawiać o tym, że musimy porozmawiać o tym okładce, ulepszonym poniżej, prezentującym Warzone 2.0.

hmm.

Co się dzieje? Dlaczego ten człowiek wpatruje się w moją duszę? Dlaczego on tak wyciąga rękę, patrząc na mnie w ten sposób? I dlaczego ta kobieta patrzy na mnie z boku? W co dokładnie wpadamy?

Pozostawię twoją wyobraźnię do zastanowienia, ale obraz ma potencjał godny mema tak samo, jak rozczarowane spojrzenie Ghosta.

Widmowe spojrzenie.





Źródło : https://www.eurogamer.net/call-of-dutys-monstrous-ui-has-reached-its-final-form