Miyamoto nie był fanem stylu artystycznego w Zelda: Wind Waker


Obraz: Nintendo

Jeśli nie od razu sprzedałeś styl artystyczny w The Legend of Zelda: The Wind Waker, nie czuj się źle. Nowe tłumaczenie „DidYouKnowGaming” Nintendo marzenie Magazyn z połowy 2000 roku ujawnia, że ​​twórca Mario, Shigeru Miyamoto, nie był fanem Toon Link ani reszty estetyki w stylu cel-shaded i anime Wind Wakera.

Według producenta serii Zelda, Eijiego Aonumy, który był wówczas reżyserem Wind Waker, Miyamoto starał się odejść od idei realistycznego stylu artystycznego, aż do końca cyklu tworzenia gry. A kiedy po raz pierwszy zobaczył Link w Wind Waker, najwyraźniej „skulił się”, twierdząc, że to się nie sprzeda.

Oto strona historii Aonumy – ujawniająca, jak zespół musiał ukryć wszystko przed Miyamoto, aby uruchomić projekt:

Aonuma: „Gdybym poszedł i rozmawiał z nim od samego początku, myślę, że powiedziałby: „Jak się ma ta Zelda?”… Miyamoto miał problem z odejściem od realistycznego stylu Link do samego końca.

„W pewnym momencie on… [Miyamoto] musiał wygłosić prezentację wbrew swojej woli. Wtedy coś powiedział [to me] jak „Wiesz, nie jest za późno, aby zmienić kurs i zrobić realistyczną Zeldę”.

Miyamoto nie był naprawdę zadowolony z wyniku, ale nie miał innego wyjścia, jak zaakceptować ten nowy wygląd ze względu na ograniczenia czasowe i fakt, że zespół zajęłoby rzekomo „10 lat”, aby stworzyć realistycznie wyglądającą grę Zelda.

Bardziej realistycznym podejściem do serii „następnej generacji” w życiu GameCube była Księżniczka Zmierzchu, która została również wydana na Wii jako tytuł startowy. Jednak przed tą grą i Wind Waker najwcześniejsze wspomnienia Zeldy na GameCube można powiązać ze słynnym demo technologicznym Space World z 2000 roku.

W tym samym filmie (poniżej) zauważono również, jak początkowy plan Nintendo dla serii The Legend of Zelda na GameCube polegał na polepszeniu grafiki w Ocarina of Time i Majora’s Mask – prowadząc do prototypu (z tym samym stylem wizualnym co te gry ).

Ostatecznie narodził się Toon Link i chociaż początkowo Miyamoto nie był jego fanem – reszta zespołu pokochała nowy wygląd, który zainspirował się anime „oglądali jako dzieci”, zwłaszcza z filmu z 1971 roku. Wyspa Skarbów Zwierząt.

Co sądzisz o stylu artystycznym Wind Wakera? Czy jesteś jego fanem? Powiedz nam poniżej.





Źródło : https://www.nintendolife.com/news/2022/06/miyamoto-wasnt-a-fan-of-the-art-style-in-zelda-wind-waker