Microsoft Game Dev — rozmowa przy kominku z Markiem Whittenem z Unity


W sierpniu udostępniliśmy wiadomość, że Unity, nasz wieloletni partner i światowy lider technologii 3D w czasie rzeczywistym, wybrał platformę Azure jako swojego partnera w chmurze do tworzenia i obsługi doświadczeń 3D w czasie rzeczywistym (RT3D) z silnika Unity. To wzmocnienie naszego partnerstwa opiera się na naszym wspólnym zaangażowaniu w rozszerzanie tworzenia i dystrybucji treści 3D, udostępnianie odpowiednich narzędzi i technologii szerszemu gronu programistów oraz sprawianie, by udostępnianie gier graczom było łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Niedawno dyrektor redakcyjny Microsoft Game Dev, N’Gai Croal, miał okazję wirtualnie usiąść z Markiem Whittenem, starszym wiceprezesem i dyrektorem generalnym Unity Create Solutions, aby porozmawiać o tym, jak wspólnie pracujemy, aby było to łatwiejsze niż kiedykolwiek. twórcom gier z całego świata do publikowania na konsolach Xbox i komputerach PC, aby mogli lepiej docierać do istniejących społeczności i budować nowe. Możesz obejrzeć pełny film z czatu poniżej lub obejrzeć go tutaj na YouTube.

Dyskusja miała szeroki zakres, dotykając wszystkiego, od tego, w jaki sposób branża gier i Hollywood są podobne (i czym się różnią) do dodania przez Unity Weta Digital i Ziva Dynamics do zestawu narzędzi Unity Create Solutions. Oczywiście lwia część czatu dotyczyła tego, w jaki sposób przejście do chmury zmieniło tworzenie gier i jak partnerstwo Unity z platformą Azure pozwoli im zapewnić programistom jeszcze skuteczniejsze narzędzia i większą elastyczność.

Oto kilka istotnych cytatów z dyskusji, lekko zredagowanych dla jasności.


Marc Whitten o tym, czy gry lub filmy stawiają większe wymagania wobec technologii:


Uważam, że twórcy gier i gracze zazwyczaj są na czele, jeśli chodzi o przesuwanie tego, co jest możliwe z każdą technologią do przodu, a następnie zazwyczaj filtruje się to z powrotem przez wiele innych przypadków użycia. Myślę, że jako ludzie lubimy się bawić i lubimy grać w gry. A więc, jeśli dasz twórcy jakąkolwiek technologię, zrobi z tego grę. A jeśli dasz to graczowi, poprosi on tego twórcę, aby trochę go ulepszył.


Marc Whitten o znaczeniu tworzenia natywnych dla chmury narzędzi do tworzenia gier:


Niewątpliwie w hybrydowym świecie sami twórcy, gdy są w zespołach, będą coraz częściej znajdować się w różnych lokalizacjach. Dlatego ułatwienie im współpracy, pracy nad zasobami znajdującymi się w chmurze, aby mieć dostęp do sprzętu niezależnie od tego, gdzie ten sprzęt się znajduje, ma kluczowe znaczenie dla środowiska tworzenia.


Marc Whitten o tym, dlaczego Unity wybrał platformę Azure jako swojego partnera w chmurze:


Rozmawiając z kierownictwem Azure i kilkoma starszymi talentami inżynierskimi, zobaczyliśmy wspólną wizję. Byli bardzo pomocni, pomagając nam zrozumieć niektóre potencjalne ślepe punkty i byli równie podekscytowani, jak my, potencjałem partnerstwa. Są dla nas świetnym partnerem, gdy zastanawiamy się, jak przyspieszyć tworzenie wartości dodanej poprzez chmurę i zwiększać wpływ takich produktów i technologii.



Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2022/10/26/a-fireside-chat-with-unitys-marc-whitten/