Marvel Rivals: zniszczalne mapy i potężni superbohaterowie

Marvel Rivals: kolejny bohater 6 na 6 od NetEase Games

Marvel Rivals, nadchodząca strzelanka bohaterów 6 na 6 od NetEase Games, będzie oferować ograniczone zniszczenia na mapach, a także specjalne funkcje zależne od lokalizacji na mapie. Zniszczenie ogranicza się do pokazania mocy superbohaterów, nie niszcząc jednak całkowicie układu mapy.

Szczegółowo w poście na blogu zespół programistów Marvel Rivals wyjaśnił, że zniszczenie jest konieczne w strzelance bohaterów, ale możliwość pełnego wyrównania mapy stwarza zbyt wiele problemów w grze opartej na celach. Gdyby wszystko mogło zostać zniszczone, każdy mecz prawdopodobnie zakończyłby się chaosem, ponieważ wszelkie małe areny lub tory przeznaczone do konfliktu zostałyby zrównane z ziemią. W związku z tym niektóre części mapy mogą zostać zniszczone, a gruz i nowe ścieżki zapewnią nowy strategiczny sposób ataku, podczas gdy niektóre większe aspekty otoczenia pozostaną niezniszczalne.

Szczególna uwaga na post-destrukcję

Oprócz tych systemów twórcy Marvel Rivals szczególną uwagę zwrócili także na post-destrukcję. Skoncentrowali się na tym, aby gruz nie utrudniał ruchów latających bohaterów, takich jak Spider-Man czy Iron Man, jednocześnie upewniając się, że nawet jeśli otwór w ścianie ma postrzępione krawędzie, gracze nie utkną w nim podczas próby przenosić.

Twórcy zajęli się także tym, jak mapa będzie reagować na zniszczenie. Jednym z podanych przykładów była karta Yggsgard, połączenie Asgardu i Yggdrasilla, Drzewa Świata, które w naturalny sposób odbudowywało się podczas meczu, ponieważ Loki chciał utrzymać swoje królestwo w dobrej kondycji. Innym przykładem była mapa Tokio 2099, na której wyśmiewano, że zawiera zabezpieczenia przeciwko Spider-Manowi, które zaczną działać po pewnym stopniu zniszczeń.

Marvel Rivals nie ma jeszcze daty premiery, ale można już zapisać się do pecetowych testów alfa.

Źródło: www.gamespot.com