Manor Lords: średniowieczna symulacja oczekiwana na Steamie we wczesnym dostępie

Manor Lords wkrótce zostanie wreszcie wydane, a twórcy Slavic Magic chcą sprostać oczekiwaniom fanów. Nad tą średniowieczną grą o budowaniu miast jednoosobowe studio pracowało od kilku lat, co spotkało się z zainteresowaniem społeczności pecetowej. Obietnica możliwości budowania miast, realistyczna mechanika rozgrywki i nie tylko sprawiły, że Manor Lords znalazło się na szczycie najbardziej pożądanych tytułów na platformie Steam. Teraz, gdy premiera w ramach wczesnego dostępu ma nastąpić za nieco ponad tydzień, Slavic Magic opublikowało post wyjaśniający kilka rzeczy. W szczególności chcą, aby przyszli przywódcy pamiętali, że Manor Lords nie jest grą RPG ani grą mającą konkurować z serią Total War firmy Sega.

Gra o budowaniu miasta z bitwami

Slavic Magic ostrzega, stwierdzając, że „Manor Lords nie jest konkurentem Total War. » „Ta gra nie jest konkurentem Total War” – stwierdził Slavic Magic. „To gra o budowaniu miasta z bitwami. Tak, bitwy są obecne, ale nie tak ogromne i częste, jak niektórzy mogliby się spodziewać. Większość rozgrywki skupia się na budowaniu i zarządzaniu miastem. »

Manor Lords nie jest grą konkurencyjną jak Starcraft i nie pozwala graczom na eksplorację w pierwszej osobie, jak w Kingdom Come: Deliverance. Tak, będziesz mógł spacerować po mieście w dodatkowym trybie trzeciej osoby, ale Slavic Magic nazywa tę funkcję „eksperymentalną”. Podstawowe doświadczenie Manor Lords koncentruje się bardziej na umożliwieniu graczom doświadczenia, jak to jest budować i utrzymywać własne średniowieczne miasto na mniejszą skalę niż w innych grach symulacyjnych o biznesowym imperium i wspaniałej strategii.

Wczesny dostęp i otwarty rozwój

Slavic Magic podkreśla także, że Manor Lords ukaże się we wczesnym dostępie. Nieuchronnie trzeba będzie wprowadzić pewne poprawki, ale firma chętnie pracuje nad tymi niedoskonałościami w oparciu o opinie społeczności. ” Tak, [l’Accès Anticipé] może być rozczarowujące, ale myślę, że to właściwy wybór” – dodaje Slavic Magic. „To moja pierwsza poważna gra i nie tylko niektóre rzeczy są jeszcze niedokończone, ale założę się, że poprosisz mnie o zmianę rzeczy, które niekoniecznie Ci się podobają. Ale chcę opowiadać się za strategią otwartego rozwoju, wymiany między tobą a mną. Myślę, że do tej pory sprawdzała się ona bardzo dobrze w grze (porównuję do okresów, kiedy nie było nawet grupy testowej i gdzie rozwijałem się w bańka). »

Wreszcie, w miarę postępów prac nad Manor Lords, fani powinni mieć świadomość, że Slavic Magic nie ma planów wydania planu działania dotyczącego nadchodzącej zawartości. Deweloper nie jest pewien, czy faza testowa przyszłych aktualizacji pozostanie zamknięta, czy będzie otwarta dla publiczności, chociaż rozważa zaoferowanie właścicielom gry wersji beta przed premierą. Raz czy dwa popełniłem błąd, obiecując i działając nad jakąś funkcją tylko po to, by odkryć, że testerzy nie przejmowali się nią tak bardzo jak ja i właściwie chcieli czegoś innego” – wyjaśniają. „Więc mimo że mam plan, chcę przyjąć filozofię „słuchaj, sprawdzaj, wdrażaj”. »

Źródło: www.ign.com