Larian Studios: Swen Vincke opowiada o kluczowych momentach w studiu

Swen Vincke z Larian Studios opowiedział o kulturze chrupania w studiu, przyznając, że zespół czasami musiał „zrobić mały chrupek”, gdy „zdarzały się rzeczy, które [le studio] nie planowałem.

Kultura crunchu w Larian Studios

Podczas sesji pytań i odpowiedzi prowadzonej przez Vincke po jego przemówieniu na konferencji Digital Dragons w Polsce, zapytano go o praktykę crunchu w zespole – czyli terminu określającego ekstremalne nadgodziny, które studia zmuszają pracowników do pracy nad sfinalizowaniem gry przed datą premiery. Vincke przyznał, że zespół nie był „zbyt” zmiażdżony, ale „na BG3 z pewnością było mniej niż w przeszłości”.

„Nie przesadziliśmy z chrupaniem” – powiedział Vincke. „ale musieliśmy trochę pokombinować. I myślę, że szczerze mówiąc, zawsze będziesz miał trochę tego, gdy próbujesz coś sfinalizować, zwłaszcza gdy jest tak wiele złożoności do połączenia. »

Zarządzanie kryzysem w Larian Studios

Vincke dodał również, że każdemu, kto pracował do późna, płacono za nadgodziny – wiele studiów najwyraźniej tego nie robi – i że tylko „bardzo, bardzo, bardzo rzadko” ludzie pracowali w weekendy lub po godzinie 20:00.

Na początku tygodnia twórca Baldur’s Gate 3, Larian Studios, podzielił się „rozczarowującą wiadomością”, że fizyczne edycje deluxe na PS5 w Ameryce Północnej zostały ponownie opóźnione, tym razem na lipiec 2024 roku.

Larian potwierdził również niedawno, że jego następną grą nie będzie Baldur’s Gate 4, DLC ani nic innego związanego z Dungeons and Dragons… ale zasugerował, że pracuje nad innymi grami.

Źródło: www.eurogamer.net