King’s Fall byłby fajniejszy z większą ilością Oryx – Iron Banter: w tym tygodniu w Destiny 2


Prawie każdy tydzień przynosi coś nowego do Przeznaczenie 2, niezależnie od tego, czy chodzi o bity fabularne, nowe aktywności, czy też interesujące nowe kombinacje elementów, które pozwalają graczom na wzajemne niszczenie się w Tyglu. Iron Banter to nasze cotygodniowe spojrzenie na to, co dzieje się w świecie Destiny i podsumowanie tego, co przyciąga naszą uwagę w całym Układzie Słonecznym.

Mając kilka tygodni do spędzenia w raidzie King’s Fall, można śmiało powiedzieć, że jest to doskonały dodatek do Destiny 2. Chociaż wielu graczy uzna King’s Fall znajomo z jego oryginalnej premiery w 2015 roku, całe doświadczenie wydaje się nieco trudniejsze i czystsze. King’s Fall zawsze był świetnym najazdem i wydaje się, że to najlepsza jego wersja.

Chcę również podziękować Bungie za oczywiste wzięcie sobie do serca moich wcześniejszych skarg na egzotyczne spadki, odkąd King’s Fall Exotic, Touch of Malice, spadł dla mnie dopiero podczas mojego czwartego przejazdu. W rzeczywistości wygląda na to, że ktoś z dewelopera mógł w czwartek rzucić w moim imieniu przełącznik RNG, ponieważ cholerny.

Prowadząc kilka nowych osób przez King’s Fall, nie mogę powstrzymać się od smutku z powodu tego, czego brakuje w nalocie. Zaczyna się od wrzucenia cię na Dreadnaughta – jedno z najfajniejszych miejsc w historii Destiny – bez żadnego komentarza ani kontekstu. Zajmujesz się eksploracją dziwnego, gnijącego wnętrza statku, przedzieraniem się przez dwór Oryxa i wreszcie niszczeniem samego Króla Pochwyconych. Jest kilka wspaniałych efektów wizualnych, kilka zaciętych zwycięstw i kilka niesamowitych momentów. Ale nie ma kontekstu.

Dreadnaught to jedna z najfajniejszych lokacji w Destiny, ale powrót do niej w King’s Fall wydaje się nieco słaby.

Kiedy wystartował w Destiny 1, King’s Fall był kulminacją wydarzeń, finałem kampanii fabularnej The Taken King. Gracze spędzili już godziny walcząc z wpływami Oryxa w Układzie Słonecznym, zanim połączyli siły w rajdzie, aby raz na zawsze go pokonać. Spędzili czas na dreadnaught, odkrywając jego sekrety i rozumiejąc jego zagrożenia. I obserwowali historię, w której Oryx zniszczył flotę Przebudzonych, wydarzenie, które dało ekspansji i jej złoczyńcy ogromną ilość przerażających powagi.

W Destiny 2, King’s Fall to głównie zabawna rozgrywka, uporządkowane spojrzenie na przeszłość Destiny tak, jak możesz cieszyć się obrazem lub posągiem w muzeum, nie wiedząc nic o jego pochodzeniu ani jego twórcy.

To niefortunne, ponieważ w szczególności Upadek Króla i ogólnie The Taken King mają, nawet dzisiaj, ogromny wpływ na fabułę Destiny 2. Duża część kampanii fabularnej The Witch Queen dotyczy Oryxa i jego miejsca w panteonie bogów-władców Roju . Wiedza o przeszłości ula w dużym stopniu informuje o planach i osobowości Savathuna, głównego antagonisty Królowej Czarownic. Jest tu dużo historii, która jest nadal aktualna w grze nawet dzisiaj.

Zanim Bungie wydało King’s Fall, kiedy gracze wciąż nie mieli pojęcia, który nalot zostanie powtórzony z oryginalnego Destiny, pisałem o tym, jak miałem nadzieję, że zobaczymy powrót Wrath of the Machine ze względu na możliwe względy fabularne, które przyniesie. z tym. A kiedy Bungie ogłosił, że Vault of Glass, pierwszy nalot na Destiny, został przerobiony i ponownie wydany w Destiny 2, byłem również podekscytowany w dużej mierze z powodu tego, co powrót do tej przestrzeni może wnieść do historii gry. Jednak zarówno w przypadku King’s Fall, jak i VoG, raidy istnieją prawie jako równoległe wszechświaty, które same w sobie tworzą bąbelki. Są niezwykle wnikliwymi spojrzeniami w przeszłość Destiny, jak zaglądanie przez dziurkę od klucza i widzenie tylko tego, co znajduje się bezpośrednio za drzwiami przed tobą.

Historia Oryxa jest niezwykle ważna dla Savathuna i Królowej Wiedźm, ale pomimo ponownego odwiedzenia naszego zwycięstwa nad Oryxem, najazd niczego nas o nim nie uczy.
Historia Oryxa jest niezwykle ważna dla Savathuna i Królowej Wiedźm, ale pomimo ponownego odwiedzenia naszego zwycięstwa nad Oryxem, najazd niczego nas o nim nie uczy.

Wydaje się, że to niestety stracona szansa. Bungie trochę robił zabójca rzeczy z historią Destiny 2 ostatnio, zwłaszcza w taki sposób, że zanurzono się w różnych aspektach wiedzy o grze, aby znaleźć fajne haczyki na fabułę i wysunąć na pierwszy plan elementy, które utrzymują się od lat. Destiny 2 to niezwykle gęsta gra, zwłaszcza jeśli chodzi o jej fabułę, a King’s Fall to coś, co mogłoby znacznie zwiększyć doświadczenie i zrozumienie Destiny 2 dla graczy, których nie było w pierwszej grze lub którzy dołączyli do środka – strumień na przestrzeni lat. Nowicjuszom już teraz trudno jest naprawdę wiedzieć, co się dzieje, a King’s Fall mógł być okazją do nadrobienia zaległości.

Wszystko to wiąże się z zastrzeżeniem, że nie można z zewnątrz powiedzieć, jakiego wysiłku wymagałoby wprowadzenie Upadku Króla (lub Krypty Szkła, czy Gniewu Maszyny) do historii w sposób, który jest przyjemny i ma sens . Możesz sobie wyobrazić, jak bez Dreadnaughta lub historii z The Taken King może być bałagan, próbując wrzucić starą zawartość do gry w sposób, który ma sens. Więc w tej części stanowisko Bungie jest zrozumiałe – i wolałbym mieć świetne stare naloty dostępne w Destiny 2 w tej formie, niż wcale.

Chciałbym jednak, aby powtarzane naloty stały się ważniejsze dla współczesnego Destiny 2, nie tylko jako fajna rzecz do ponownego odwiedzenia, ale także jako historia lub aktualna historia. Potencjalnie można wiele zyskać grając w The Witch Queen, a następnie wchodząc do King’s Fall, aby zrozumieć związek między Savathunem i Oryxem, ale po prostu nie ma tego w grze. Podobnie jak w przypadku wielu historii Destiny 2, uzyskanie tego kontekstu wymaga od graczy dużo dodatkowej pracy, aby znaleźć i przeczytać historię, obejrzeć filmy i w inny sposób nie graj w Destiny 2. Mimo że King’s Fall jest dobre, chciałbym, aby mogło również funkcjonować jako część obecnego świata Destiny 2, a nie tylko jako spojrzenie w przeszłość.

Jakie są twoje odczucia dotyczące King’s Fall, jego miejsca w Destiny 2 i sposobu, w jaki oryginalna zawartość Destiny jest składana z powrotem w grze? Zapraszam do udźwiękowienia w komentarzach.

Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.





Źródło : https://www.gamespot.com/articles/kings-fall-would-be-cooler-with-more-oryx-iron-banter-this-week-in-destiny-2/1100-6507340/?ftag=CAD-01-10abi2f