Kimberly May Be My New Main w Street Fighter 6


Tokyo Game Show było okazją do wypróbowania najnowszej wersji Street Fighter 6. Chociaż Capcom właśnie odsunął kurtynę przed kolejną partią zawodników, aby dołączyć do listy, moje demo zawierało pierwsze grywalne sesje z ostatniego trio ujawnień: Guile , Juri i nowicjusz Kimberly. Ponieważ Kimberly była dziką kartą tej grupy, zdecydowałem się poświęcić większość mojego praktycznego czasu na odkrywanie tego, co przynosi do stołu. Po zaledwie kilku rundach ciężko mi było przerzucić się na kogoś innego.

Jeśli nie nadążasz, Kimberly jest uczennicą ninja Guya, która uwielbia lata 80. i graffiti. Włącza to ostatnie zainteresowanie do swoich akrobatycznych wykroczeń, takich jak rzucanie wybuchającymi puszkami ze sprayem, jakby były shurikenami. To głupie i fantastyczne. Ma też odegrać kluczową rolę w fabule. Rozmawiałem z reżyserem Street Fighter 6, Takayuki Nakayamą i producentem Shuhei Matsumoto, który powiedział mi, że Kimberly, Luke i Jamie grają główne twarze w grze, aby pochwalić starą gwardię Ryu, Kena i Chun-Li. Luke jest gwiazdą, Jamie wprowadza grę techniczną, a Kimberly kładzie nacisk na szybkość.

Biorąc pod uwagę pozorne znaczenie Kimberly, dobrze jest wiedzieć, że jest super w użyciu. Szybkość Kimberly pozwala jej szybko zamykać luki za pomocą ataków, które przyspieszają przeciwników. Uwielbiałem wykonywać jej kopnięcie z rozbiegu, kiedy wchodzi, a następnie kopie twarz przeciwnika, odwracając się do tyłu, aby natychmiast ponownie uzyskać dystans. Możesz też podążać za tym ruchem za pomocą bomby mocy. A skoro mowa o fajnych ruchach zapaśniczych, Kimberly może rzucić się w twarz za pomocą pędzącego ciosu supermana, który może połączyć w eliminację z użyciem chwytaka.

Jej atak Hidden Variable to jedna z moich ulubionych sztuczek. Działa to zasadniczo jak teleportacja z zasłoną dymną, gdy Kimberly upuszcza wybuchającą puszkę sprayu jak bombę dymną, aby stworzyć „niespodziankę” zasadzkę. Lubiłem używać tego do dezorientacji przeciwnika i łączenia go ruchami, które odpychają Kimberly, co pozwala mi natychmiast odzyskać ziemię. Co więcej, żywe chmury wyglądają po prostu fajnie, nawet jeśli wdychanie całej tej farby powinno znokautować Kimberly szybciej niż jakikolwiek cios.

Kopię też to, co mogę tylko opisać jako podejście Kimberly do słynnego huraganu Ryu/Kena. Jedyną prawdziwą różnicą jest to, że wznosi się pionowo zamiast obracać się po ekranie, dzięki czemu świetnie nadaje się do karania przeciwników, którzy podejdą zbyt blisko, negacji ataków z powietrza i wystrzeliwania przeciwników w powietrzu. Ten ruch można wykonać w połowie skoku, a przybijanie go jest niezwykle satysfakcjonujące. To mniej więcej podsumowuje Kimberly jako całość. Ma zabawny i zabawny styl, który dobrze pasuje do istniejącego składu.

Demo to za mało czasu, aby opanować wszystkie zawiłości Kimberly, ale jest kolejnym wyróżniającym się debiutantem w grze, która dobrze sobie radzi pod tym względem. Jest najbardziej zabawną, jaką miałem, grając bojownika w Street Fighter 6, jak dotąd, jako kogoś, kto preferuje szybsze, zwinne postacie. Nie mogę się doczekać, kiedy lepiej poznam Kimberly, gdy gra zostanie wydana w przyszłym roku.



Źródło : https://www.gameinformer.com/tokyo-game-show/2022/09/16/kimberly-may-be-my-new-main-in-street-fighter-6