Killing Time: kultowy klasyk zremasterowany we współpracy z Nightdive Studios

Mamy świetną wiadomość dla fanów gier wideo w stylu retro: Killing Time, kultowa, pierwszoosobowa gra o nawiedzonym domu na nieistniejącą już konsolę 3DO z 1995 roku, zostaje wskrzeszona i zremasterowana przez ekspertów od retro Nightdive Studios. A to nie wszystko, deweloper daje do zrozumienia, że ​​następną na liście będzie gra The Thing z 2002 roku.

Ekscytująca przygoda w latach 30. XX wieku

Akcja Killing Time rozgrywa się w Maine lat 30. XX wieku. Komicznie i przerażająca akcja filmu Killing Time rozgrywa się w rozległej posiadłości na wyspie bogatej dziedziczki, która zniknęła po próbie użycia starożytnego egipskiego zegara wodnego, który, jak się uważa, zapewniał życie wieczne. Do graczy, wcielających się w studenta egiptologii, należy odparcie licznych okropności panujących w posiadłości (od zabójczych klaunów po demoniczne pokojówki i kucharzy władających tasakami), zlokalizowanie zegara wodnego i położenie kresu jego wpływom Maleficent.

Kompletny remaster

To podróż pełna łamigłówek przez ponad 45 płynnie połączonych obszarów obejmujących setki pokoi – z koszmarnymi mieszkańcami rezydencji często kreowanymi przez zmianę aktorów w CGI. Killing Time: Resurrected, remaster Nightdive, ma na celu dostarczenie kompleksowej aktualizacji dla całego tego szaleństwa.

Zapewnia grafikę postaci i duszki w wysokiej rozdzielczości, ulepszone tekstury otoczenia, płynniejszą rozgrywkę, bardziej responsywne sterowanie oraz rozszerzone ustawienia sterowania i skrótów klawiszowych. Przynajmniej na PC obsługuje rozdzielczości 4K i 144 FPS, oferuje opcje antyaliasingu oraz ulepszenia ekranów i menu 2D.

Wydanie nie zostało jeszcze ogłoszone

Killing Time: Resurrected nie ma jeszcze konkretnej daty premiery, ale będzie dostępna na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S i Switch, gdy tylko będzie gotowa. Jeśli chodzi o inne projekty Nightdive Studios, studio pracuje obecnie nad remasterem strzelanki typu survival horror opartej na klasycznym filmie Johna Carpentera z 2002 roku, The Thing. Informacje te zostały ujawnione w mediach społecznościowych, z obietnicą ujawnienia ich podczas kolejnej transmisji IGN Live.

Źródło: www.eurogamer.net