Jak rozwiązać wszystkie zagadki zatopionego statku w grze Super Mario RPG

Jak rozwiązać wszystkie zagadki w Super Mario RPG Sunken Ship

Zagadki w Super Mario RPG Sunken Ship są dość znane, ponieważ należy wykonać sześć zadań, aby zebrać wskazówki. Gdy już je zdobędziesz, powinieneś być w stanie znaleźć prawidłowe hasło, aby otworzyć drzwi. Oto nasz przewodnik, który pomoże Ci rozwiązać wszystkie zagadki Zatopionego Statku w grze Super Mario RPG.

Jak rozwiązać wszystkie zagadki w Super Mario RPG Sunken Ship

Zagadki w grze Super Mario RPG Sunken Ship można znaleźć na dolnych pokładach lochu. Gdy tam dotrzesz, w korytarzu zobaczysz kilka pomieszczeń, których pilnują wrogowie, z którymi musisz walczyć. Wśród wrogów znajdują się zarówno upiory i szkielety, jak i pływające meduzy. Sugerujemy posiadanie Mallow w swojej drużynie, ponieważ jej zdolność Piorun zadaje duże obrażenia wrogom w tym obszarze.

Górny korytarz

Pierwsza zagadka w tym korytarzu przedstawia Koopa Paratroopa latającego wokół kolumny wykonanej z bloków. Na świeżym powietrzu zauważysz także zielony przełącznik. Celem jest ustawienie się pod Koopa Paratroopa w taki sposób, aby przypadkowo przewróciła piłkę, powodując jej upadek na przełącznik.

Wskazówka nr 1: Notatka poszukiwaczki przygód Indigo: „W tym słowie jest litera „S”. »

W drugim pomieszczeniu zobaczysz trzy sprężyny poruszające się na boki oraz bloki, w które możesz uderzyć, aby je zatrzymać. Sugerujemy zacząć od bloku znajdującego się najdalej po lewej stronie, na który należy podskoczyć i uderzyć, gdy będzie w połowie długości. Następnie uderz w dwa pozostałe bloki, upewniając się, że jest między nimi wystarczająco dużo miejsca. Jeśli zrobiłeś to dobrze, metalowa kulka odbije się od trzech sprężyn i wyląduje na końcu na przełączniku.

Wskazówka nr 2: Notatka poszukiwaczki przygód Indigo Jr.: „Znaleziono go na dnie oceanu. »

Dolny korytarz

Przejdź do dolnego korytarza i wejdź w pierwsze drzwi po lewej stronie. Wewnątrz zobaczysz monetę, która generuje więcej monet w miarę poruszania się po pomieszczeniu. Celem jest podążanie za nim, zbierając pojawiające się monety. Nie zwlekaj zbyt długo, ponieważ nowe monety również znikną i nie podnoś przypadkowo pierwszej monety. Gdy początkowy element dotrze do końca, możesz go podnieść, aby ukończyć to zadanie.

Wskazówka nr 4: Notatka Oddziału Badawczego Onyx: „To jest bardzo cenne. »

W kolejnym pomieszczeniu zauważysz cztery bloki. Celem jest podskoczenie i uderzenie w skrajny lewy blok, co spowoduje wystrzelenie armaty. Następnie należy sukcesywnie przechodzić pod kolejne trzy bloki, podskakując w chwili, gdy kula armatnia znajdzie się pod nimi. Idealnie byłoby, gdybyś podczas skakania stał w cieniu bloku. Jeśli zrobiłeś to dobrze, kula armatnia trafi w każdy blok, dając ci kolejną wskazówkę.

Wskazówka nr 5: Notatka czwartego zespołu dochodzeniowego: „To” to właściwie „oni”. »

W pomieszczeniu na końcu korytarza znajduje się punkt zapisu i dwie płyty podłogowe. Na początek będziesz chciał wskoczyć na stos beczek po prawej stronie, co spowoduje upadek jednej z nich. Następnie wskocz na beczkę leżącą na ziemi, aby przesunęła się w lewo. Gdy beczka znajdzie się na jednej płycie, naciśnij drugą, aby odblokować drzwi.

Jak rozwiązać zagadkę z hasłem w Zatopionym Statku

Hasło zatopionego statku to „PERŁY”. Oznacza to, że powinieneś stanąć pod blokiem z literą klucza 1. Następnie podskocz i uderzaj w niego, aż zostanie wybrana litera „P”. Przejdź do bloku z literą kluczową 2 i skacz, aż zostanie wybrana litera „E”. Zrób to samo z innymi blokami, aż napiszesz słowo „PERŁY”.

Uderzaj w bloki, aż zostaną podświetlone właściwe litery.

Kiedy skończysz, mów do urządzenia, aby Mario wspomniał o haśle. Odblokuje to drzwi prowadzące do walki z bossem King Calamari, więc upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany.

Źródło: www.gamespot.com