Jak pokonać Galeriusa w Unicorn Overlord: Przewodnik po strategii i idealny skład jednostek.

Pierwsza duża bitwa w Unicorn Overlord kończy się walką z głównym antagonistą gry, która może być dość brutalna, jeśli nie jesteś przygotowany. Choć sama walka w Unicorn Overlord jest automatyczna, to walka ta wymaga bardzo starannego planowania, zwłaszcza jeśli chodzi o skład naszych jednostek. Oto, co sprawia, że ​​Galeriusz jest tak twardy i jak temu przeciwdziałać.

Zdolności Galeriusza

Galerius ma w tej walce poziom 10 i posiada nieco ponad 150 punktów życia. Są dwa główne powody, dla których walka z bossem jest niezwykle trudna. Po pierwsze, Galeriusz posiada zdolność, która automatycznie redukuje wszystkich członków jednostki atakującej do 1 HP. Ten ruch nie może zabić, ale używa się go za każdym razem, gdy walczysz z Galeriusem. Po drugie, jest niesamowicie odporny na ataki fizyczne, ograniczając obrażenia większości atakujących do 15 lub mniej. Pancerz Galeriusza neguje również pierwsze dwa ataki, które otrzymuje. Jest umieszczany w garnizonie z dwoma innymi rycerzami, którzy są stosunkowo słabi, ale odradzają się za każdym razem, gdy garnizon zakończy leczenie. Oto jednostki, których potrzebujesz, wraz ze strategią pokonania Galeriusza.

Jak pokonać Galeriusza

Konfrontacja z Galeriusem następuje na samym końcu misji „Porwana kapłanka”, po walce z wieloma innymi jednostkami i zajęciu miasta. Jest to ważne, ponieważ będziesz chciał mieć przygotowane przedmioty do leczenia i wskrzeszenia na wypadek, gdyby twoja jednostka bojowa Galerius została wyeliminowana z gry podczas misji.

Pierwsza jednostka, której będziesz potrzebować, wymaga złodzieja i wojownika władającego magią, takiego jak Czarownica i Szaman. Złodziej dołącza do twojej drużyny w ramach głównego wątku fabularnego przed tą walką, ale czarowników odnajduje się w ramach zadań pobocznych. Czarownicę można znaleźć na bagnach w południowo-zachodniej części Corni w Lebouge Hamlet, a Szamana na południowym wschodzie, w pobliżu Fortu Lonteria.

Będziesz chciał, aby złodziej był na pierwszej linii frontu, ponieważ jego umiejętność Uniku pozwala mu uniknąć przynajmniej jednego ataku. Złodziej wykona również podwójny atak, który skontruje wzmocnienie Galeriusa, negując dwa ataki. Będziesz chciał, aby twoi rzucający zaklęcia – im więcej, tym lepiej – znajdowali się w tylnym rzędzie, aby nie stać się celem. Jeśli chcesz pozyskać trzeciego czarodzieja, możesz go zatrudnić w podbitym garnizonie na mapie świata.

Druga jednostka nie musi być zbyt specyficzna, wystarczy mieć kilku wojowników zadających duże obrażenia, aby wyeliminować dwóch dodatkowych rycerzy za każdym razem, gdy zostaną uleczeni. Prawdopodobnie wszystkie twoje jednostki będą zmierzać w stronę Galeriusza na danym poziomie, więc będziesz mógł je zamienić w zależności od zestawu wyników.

Gdy dotrzesz do Galeriusa, musisz wysłać jedną ze swoich pozostałych jednostek, aby zabiła dwóch dodatkowych rycerzy, ponieważ złodziej może uniknąć tylko ograniczonej liczby ataków. Gdy ta dwójka zostanie wycofana z walki, możesz wysłać do walki swoją jednostkę dowodzoną przez złodzieja. Technicznie rzecz biorąc, „przegrają” pierwszą walkę, ponieważ ilość zdrowia utraconego, gdy twoi wojownicy zostaną zredukowani do zera, będzie większa niż zadawane przez ciebie obrażenia.

Źródło: www.gamespot.com