Jak Bungie stworzyło Strand, pierwszą nową podklasę Destiny 2 od 3 lat


Streszczenie

  • Przyglądamy się bliżej decyzjom stojącym za drugą podklasą Ciemności w Destiny 2
  • Główny bohater rozgrywki, Eric Smith, opowiada nam o wyborze projektu Strand
  • Zobaczcie wczesne grafiki koncepcyjne superzdolności i zdolności Strand

Pod koniec lutego ukazała się długo wyczekiwana premiera Przeznaczenie 2: Błysknowe rozszerzenie, które sygnalizuje „początek końca”. Przeznaczenie Saga światła i ciemności. Kampania przenosi Strażników do ukrytego miasta Neomuna, położonego wewnątrz Neptuna i niezakłóconego do czasu przybycia sił Legionu Cienia. To do ciebie i obrońców Neomuny, Cloud Striders, należy obrona miasta.

Nasi Strażnicy odkrywają także zupełnie nową moc: Strand. Uczą się władać tą podejrzaną, żylastą substancją przez cały czas światło słoneczne kampanię i przejawia się w zupełnie nowej podklasie dla Przeznaczenie 2 graczy, pierwszy wprowadzony od Stasis w 2020 roku.

Chcieliśmy dowiedzieć się więcej o tej nowej podklasie, o tym, w jaki sposób Bungie doszedł do jej projektu i jak wszystkie jej elementy splatają się ze sobą. Aby zagłębić się w temat, porozmawialiśmy z kierownikiem ds. funkcji rozgrywki, Ericem Smithem, aby odkryć, jak powstała nowa moc Ciemności.

Grafika koncepcyjna Strand Titan Super obok produktu końcowego

Jak każda podklasa w Przeznaczenie 2, Strand daje każdej z trzech klas graczy — Tytanowi, Łowcy i Czarnoksiężnikowi — różne zdolności i jedną potężną superzdolność dostosowaną do każdej klasy. Potężni Tytani zyskują umiejętność Berserkera, przywołującą dwa gigantyczne ręczne ostrza, by ściąć wrogów, elegancki Czarnoksiężnik wysyła kosmyki Strandu przelatujące przez złoczyńców, które eksplodują w zaciekłych wrogach Threadling, a sprytni Łowcy mogą użyć umiejętności Jedwabnego Uderzenia, aby przywołać strzałkę z długą liną i przedzierać się przez wrogów.

Pomocna nić

Strand koncentruje się na przechodzeniu w sposób, który nigdy nie był badany Przeznaczenie 2. Każda postać zyskuje chwytak, który pozwala przyczepić się do powierzchni lub obszaru i huśtać się w powietrzu, co jest idealne do szybkiego przemieszczania się lub rozwiązywania skomplikowanych zagadek ze skokami. Smith mówi nam, że chwytak znajduje się w centrum klasy Strand i że stało się to możliwe dzięki eksploracji tej umiejętności przez zespół.

„Tematem obrażeń typu Strand są same liny i sznurki, więc wydawało się, że umieszczenie tam haka z liną było naturalnym rozwiązaniem” — mówi Smith. „Dużo zastanawialiśmy się, jak powinien działać chwytak, czy chcieliśmy, żeby był to nagły przyśpieszenie, czy przeskakiwanie od punktu do punktu, i znaleźliśmy się w miejscu, w którym gracze uczący się Stranda będą czytać trochę rozumu”.

„Możesz przeskoczyć do określonego punktu, jeśli patrzysz prosto na niego, ale możesz też przeskoczyć pod nim, możesz przyspieszyć w lewo lub w prawo lub obrócić go. Skończyło się na naprawdę dynamicznym chwytaku, z którego wszyscy jesteśmy bardzo dumni”.

Zdolność chwytania zastępuje miejsce na granat dla graczy używających Strand, więc potrzebowała również jakiejś zdolności do zadawania obrażeń, aby zrekompensować utratę tego miejsca. W rezultacie, co jeśli jesteś granatem?

„Ponieważ zajmuje to miejsce, chcieliśmy nadać mu użyteczność ofensywną” — wyjaśnia Smith. „Jedną z rzeczy, które możesz zrobić, jest uderzenie chwytem, ​​które zadaje dość duże obrażenia obszarowe. Możesz użyć chwytaka, aby wydostać się z trudnych sytuacji, ale możesz też użyć go jak granatu, aby usunąć wielu wrogów. Myślę, że Strand ma pewną krzywą uczenia się, którą z radością obserwuję, jak gracze ją opanują”.

Strać i dostarcz

Podczas walki użytkownicy Stranda mogą tworzyć sploty, pokonując wroga, który został osłabiony przez inną zdolność Stranda. Łowcy dysponują na przykład zdolnością Ensnaring Slam, która pozwala im na zawieszanie grup wrogów w powietrzu poprzez uderzanie w ziemię. Tytani mogą również zawieszać wrogów za pomocą umiejętności Drengr’s Lash.

Tangle można następnie wystrzelić, aby spowodować eksplozję, podnieść i rzucić w innego wroga lub w powietrze, aby użyć go jako zaczepu. Smith mówi nam, że pasywna umiejętność Plątanina od razu zadomowiła się w spisie Stranda.

„Kiedy wprowadziliśmy tam ten system i mieliśmy różne profity uruchamiające Sploty, wydawało się, że robimy coś innego niż inne podklasy” — mówi. „Dzieje się to pasywnie, a kiedy tworzysz Plątaninę, pojawia się rozgałęziony punkt decyzyjny, w którym możesz wybrać, co z nią zrobić”.

Sploty to tylko jeden z aspektów Strand, który sprawia, że ​​jest to podklasa bardziej współpracująca dla Strażników grających razem. Na przykład, ponieważ umiejętność chwytania Strażnika nie ma czasu odnowienia, jeśli jest używana na punkcie chwytania, Łowca może użyć swojej zdolności Jedwabiu Wdowy, aby stworzyć punkt zaczepienia, z którego może skorzystać inny członek drużyny bez zużywania własnej zdolności chwytania. Smith wyjaśnia, że ​​wraz z rozwojem Strand zespół chce stworzyć członkom drużyny ogniowej więcej możliwości łączenia ich unikalnych umiejętności.

„Chcieliśmy, aby gracze przecierali szlaki swoim kolegom z drużyny, pomagali im w rozwiązywaniu łamigłówek, i to jest coś, co planujemy podwoić w nadchodzących sezonach” — mówi.

Strażnicy mogą używać Splotów, aby się obracać lub strzelać do nich, aby wywołać eksplozję

Uwolnij Threadlings

Podklasy Strand wprowadzają Threadlings — małe stworzenia utworzone z Strand, które będą uciekać i atakować wszystko, co znajdzie się w zasięgu. Smith mówi nam, że była to jedna z trudniejszych umiejętności do opanowania ze względu na Przeznaczenie 2 burzliwych terenach i dynamicznych środowiskach.

„Threadlings są tym, co nazywamy„ podążaniem za ziemią ”, ponieważ są ograniczone do pełzania po ziemi, a my mamy wiele powierzchni w Przeznaczenie 2 gdzie efektywne wykorzystanie ich może być trudne dla gracza” – wyjaśnia. „Mają dość duży zasięg śledzenia, więc mogą podążać za wrogiem, a następnie zatrzymywać się i skakać, co daje im pewną pionowość, ale z biegiem czasu będziemy dostrajać ich działanie”.

Zespół musiał również zrównoważyć, ile obrażeń mogą wyrządzić Threadlingi i jak często są aktywne, nie tylko w trybach PvE, takich jak kampania, ale także w sieciowym PvP, gdzie najmniejsza ilość obrażeń może radykalnie zmienić grę.

„Gra przeciwko zbyt wielu Threadlingom w PvP byłaby frustrująca, więc chodziło o wyważenie, aby dać graczom maksimum zabawy bez destabilizacji trybów PvP”.

Umiejętności Strand uwalniają Threadlings (na zdjęciu), które mogą zadawać obrażenia wrogom

Ta równowaga była również ważna podczas projektowania trzech głównych superzdolności klasowych, a Smith szczegółowo opisuje poziom pracy i rozpiętość dyscyplin, które muszą być zaangażowane w tworzenie jednej z nich.

„Za każdym razem, gdy tworzymy nowy Super, tworzymy listę możliwych projektów i przycinamy ją do tego, co jest realistyczne” — wyjaśnia. „Ale jest wiele decyzji, to animacja, to efekty wizualne, projekt, inżynieria, dźwięk – tak wiele rzeczy musi się połączyć, a następnie musisz zbalansować superzdolność w tak wielu trybach gry”.

Możesz zobaczyć niektóre z niewykorzystanych pomysłów na superzdolności na poniższych obrazkach, ale Smith powiedział nam, że superzdolność Czarnoksiężnika prawie skończyła się na mackach, które wyrastają i atakują wrogów. Właściwy Super Warlock, Needlestorm, który pozwala graczom spuścić na wrogów grad kolców, jest nadal równie fajny.

Po szczegółowym zbadaniu Strand pozostało nam tylko jedno pytanie: dlaczego zespół wybrał kolor zielony jako kolor podklasy? Smith mówi nam, że w poszukiwaniu idealnego kodu szesnastkowego zespół chciał mieć pewność, że każda klasa jest zarówno natychmiast rozpoznawalna, jak i estetyczna.

„Mieliśmy kilka opcji, ale zieleń wydawała się najbardziej wyrazista” — mówi nam. „Po prostu działało to naprawdę dobrze z motywem Strand. Postrzegaliśmy to jako zieloną kłębek włóczki i chcieliśmy, żebyś myślał o tym za każdym razem, gdy przechodzisz obok włóczki w sklepie”.

światło słoneczne gracze odblokowują Strand na stałe na koniec światło słoneczne kampanii, a stamtąd mogą odblokowywać Aspekty i Fragmenty, które pozwalają im naprawdę dostosować podklasę do swojego stylu gry, czy to poprzez utrzymywanie dystansu, czy bezpośrednie wkroczenie do akcji.

W zeszły piątek wydano także Root of Nightmares, zupełnie nowy rajd w pakiecie światło słonecznewięc nie zapomnij przejść przez Neomunę, aby odblokować te zdolności Strand i przygotować się do stawienia czoła starożytnemu zagrożeniu rosnącemu u naszych drzwi.

Przeznaczenie 2: Błysk jest już dostępna na Xbox Series X|S i Xbox One.

Przeznaczenie 2: Błysk

Zamów w przedsprzedaży, aby natychmiast odblokować nowego egzotycznego ducha i legendarny emblemat. Obejmuje Lightfall, nowy najazd i przepustkę sezonową na sezon 20. Kampania W oblężonym mieście Neptuna znajdź siłę w innych Strażnikach, gdy zbliża się koniec wszystkiego — Świadek jest tutaj. Uzbrój się w nowe nagrody i odblokuj nowe mroczne moce, aby zatriumfować w niezapomnianym trybie legendarnym Lightfall. Strand Harness Ciemność i wyrywaj nitki rzeczywistości dzięki tej nowej podklasie. Płyń przez miasto z nowo odkrytą prędkością, przedzierając się od budynku do budynku. Każda klasa może wykorzystać ten nowy element, ale to od ciebie zależy stworzenie idealnej konfiguracji. New Destination Udaj się do Neptuna i odkryj neonową metropolię, inną niż te, które widziałeś w Destiny 2. Poznaj Cloud Striders, dołącz do walki z Legionem Cienia i zapobiegnij dewastacji w zaawansowanym technologicznie tajnym mieście Neomuna. Wymagane 105 GB miejsca na dysku twardym od 10 listopada 2020 r. Zastrzega się możliwość zmian. Wymaga szerokopasmowego Internetu. Po 10 listopada 2020 r. sprawdź www.destinythegame.com/size-requirements, aby zapoznać się z aktualnymi wymaganiami przed zakupem. Destiny 2 może zawierać migające wzory i obrazy, które mogą wywołać niepożądane efekty u niewielkiego odsetka wrażliwych na nie osób. Bungie, Inc. nie gwarantuje dostępności gry lub funkcji sieciowych i może w dowolnym momencie zmodyfikować lub zaprzestać świadczenia usług sieciowych z odpowiednim wyprzedzeniem. Korzystanie z oprogramowania oznacza akceptację Umowy licencyjnej oprogramowania Destiny dostępnej na stronie www.bungie.net/sla. © 2023 Bungie, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Destiny, logo Destiny, Bungie i logo Bungie są znakami towarowymi Bungie, Inc. Wydane i dystrybuowane przez Bungie, Inc.





Źródło : https://news.xbox.com/en-us/2023/03/13/destiny-2-lightfall-strand-subclass/