Informacje o wersji aktualizacji programu Xbox Preview Insider

Odkryj nową aktualizację Xbox dla wtajemniczonych!

Szczegóły aktualizacji systemu

Aktualizacja zapoznawcza Xbox Insiders zostanie uruchomiona dzisiaj w Omega Ring. Kilka szczegółów na temat aktualizacji nadchodzących do wersji zapoznawczych systemu operacyjnego: Obejmują one zakulisowe ulepszenia, które zapewniają stabilną, wysokiej jakości wersję na konsole Xbox. Nawet jeśli zmiany w interfejsie użytkownika są niewielkie lub zachodzą w tle, będziemy nadal publikować te informacje o wersji, aby informować Cię o nadchodzących aktualizacjach Twojego urządzenia.

Szczegóły znajdziesz poniżej!

Zaktualizuj system

Wersja systemu: XB_FLT_2402ZN\25398.3491.240207-1700

Dostępne: 18:00 czasu pacyficznego – 8 lutego 2024 r

Obowiązkowe: 18:00 czasu PT – 9 lutego 2024 r

Uwaga: ta aktualizacja nie zawsze następuje automatycznie, zanim będzie wymagana. Zawsze możesz znaleźć najnowszą aktualizację, gdy tylko będzie dostępna, otwierając Przewodnik, a następnie przechodząc do Profil i system, Ustawienia, System i aktualizacje.

Pamiętaj, że nowi użytkownicy zapisani do tego kręgu nie mają gwarancji, że otrzymają wszystkie wcześniejsze aktualizacje, ale otrzymają je przed wydaniem GA. Dodatkowo niewielka grupa użytkowników może pozostać przy obecnej wersji GA do czasu, aż kolejna aktualizacja systemu stanie się obowiązkowa dla wszystkich. Odwiedź często zadawane pytania dotyczące programu Xbox Insider, aby dowiedzieć się więcej.

Zawiera poprawki

Dzięki opiniom niejawnych testerów Xbox i ciężkiej pracy inżynierów Xbox z przyjemnością ogłaszamy, że w tej wersji wprowadzono następujące poprawki:

Aplikacje

Poprawki rozwiązujące problem nieoczekiwanego zamykania przeglądarki Microsoft Edge.

Gry

Poprawki rozwiązujące nieoczekiwane problemy graficzne z niektórymi tytułami.

Naprawiono problem polegający na tym, że zmiana języka w grze nie zawsze powodowała pobranie nowego języka zgodnie z oczekiwaniami.

System

Poprawki rozwiązujące nieoczekiwane błędy podczas przechodzenia do strony głównej lub otwierania przewodnika lub gdy konsola pozostawała w animacji uruchamiania dłużej niż oczekiwano.

Uwaga: jeśli nadal występują problemy, uruchom ponownie konsolę za pomocą Power Center lub przewodnika. Jeśli problem będzie się powtarzał, zresetuj konsolę za pomocą opcji „Zachowaj moje gry i aplikacje”. Więcej informacji na temat tych opcji znajdziesz tutaj.

Różne poprawki stabilności i wydajności.

Znane problemy

Chociaż znane problemy mogły zostać wymienione w poprzednich informacjach o łatkach programu Xbox Insider, nie są one ignorowane! Znalezienie rozwiązania może jednak zająć inżynierom Xbox więcej czasu. Jeśli doświadczysz któregokolwiek z tych problemów, prosimy o postępowanie zgodnie z dostarczonymi instrukcjami i przesłanie opinii wraz ze zgłoszeniem problemu.

Audio

Otrzymaliśmy zgłoszenia od użytkowników doświadczających sporadycznych problemów z dźwiękiem w interfejsie, grach i aplikacjach. Jeśli doświadczyłeś takich problemów, upewnij się, że masz najnowsze aktualizacje oprogramowania sprzętowego dla telewizora i innego sprzętu. Jeśli nie masz pewności, być może będziesz musiał skontaktować się z producentem w celu uzyskania pomocy.

Uwaga: jeśli po zastosowaniu najnowszych aktualizacji oprogramowania sprzętowego nadal występują problemy, prosimy o natychmiastowe przesłanie opinii za pomocą opcji Zgłaszanie problemu z opcją „Odtwórz za pomocą zaawansowanej diagnostyki”, a następnie wybierz kategorię „Doświadczenia” Konsola” i „Problemy z wyjściem audio konsoli”. Pamiętaj, aby podać jak najwięcej informacji:

Kiedy zaczął się problem?

Czy utraciłeś dźwięk tylko w grze/aplikacji, czy także w dźwięku systemowym?

Czy zmiana formatu audio rozwiązuje problem? Jeśli tak, jaki był format przed i po?

Czy ponowne uruchomienie rozwiązuje problem?

Z jakiego sprzętu składa się Twoja instalacja? Sprzęt, układ itp.

Karta do gry

Niektórzy użytkownicy zgłaszali nieoczekiwany czarny ekran podczas otwierania karty z grą lub wybierania opcji „Pokaż w sklepie Microsoft Store” po jej otwarciu, co sprawdzamy.

Sieć
Badamy raporty o problemach, w których konsola nie łączy się z siecią zgodnie z oczekiwaniami po uruchomieniu. Jeśli napotkasz ten problem, pamiętaj o jak najszybszym zgłoszeniu go za pomocą Raportu o problemie.

Jak zawsze, pamiętaj o skorzystaniu z opcji Zgłoś problem, aby poinformować nas o wszelkich napotkanych problemach. Być może nie będziemy w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale gromadzone przez nas dane są kluczowe dla znalezienia rozwiązania.

Źródło: news.xbox.com