Indiana Jones i Wielki Krąg: Ekskluzywne szczegóły dotyczące jego rozwoju

Gra wideo „Indiana Jones and the Great Circle” pojawiła się w ubiegły weekend na Xbox Games Showcase 2024, prezentując nową rozgrywkę, ujawniając nowe elementy fabuły i dając nam rozszerzoną scenę rozgrywającą się w Himalajach, gdzie Indiana i jego nowy towarzyszka Gina próbuje odzyskać artefakt, unikając szponów pułkownika Viktora Gantza.

Produkcja gier

Prace nad Indianą Jonesem i Wielkim Kręgiem trwają pełną parą, a to, co widzieliśmy w grze, zapowiada autentyczną przygodę z Indianą Jonesem, zarówno z perspektywy fabuły, jak i rozgrywki.

Historia zaczyna się, gdy z uczelni, w której pracuje Indiana Jones, zostaje skradziony starożytny artefakt” – wyjaśnił Gustafsson. „Jest zdeterminowany, aby znaleźć złodzieja, dlatego odkrywa starożytny spisek obejmujący teorię Wielkiego Kręgu, jak ją nazywamy. Wielki Krąg to dziwny układ starożytnych miejsc na całym świecie, z którym powiązany jest zestaw tajemniczych artefaktów. Ale Indy nie jest jedyną osobą, która szuka odpowiedzi. Wróg przeszukuje świat w poszukiwaniu tych artefaktów, wierząc, że posiadają jakąś moc – a aby je powstrzymać, wystarczy tylko jedno, aby je znaleźć, a mianowicie najpierw znaleźć artefakty. »

Współpraca z Lucasfilm Games

Ta współpraca przyniosła także korzyści fanom zespołu: „Udało nam się również uzyskać dostęp do niektórych archiwów Lucasfilm” – powiedział Jennings – „co dla fanów Indy było absolutnym spełnieniem marzeń, aby mieć dostęp do niektórych z nich rzeczy, które być może nie widziało zbyt wielu ludzi. »

Badanie było dokładne. Pisarze i artyści tworzący zespół studiowali nie tylko filmy, ale także komiksy i książki, nie wspominając o odtworzeniu kostiumu Indy’ego – w tym jego kultowego kapelusza fedora, odtworzonego przez tego samego kapelusznika, który stworzył oryginał dla Poszukiwaczy zaginionej Arki. Jeśli chodzi o muzykę, do stworzenia muzyki, z której John Williams byłby dumny, zaangażował się wieloletni współpracownik Lucasfilm Games, Gordy Haab (który niedawno zdobył nagrodę Grammy za pracę nad ścieżką dźwiękową do filmu Star Wars Jedi: Survivor).

Autentyczność i charaktery

Oczywiście najważniejszym elementem autentyczności było dobre ukazanie samego Indy’ego, a zespół znalazł idealnego partnera w osobie znanego aktora Troya Bakera.

Jest to nowy rodzaj procesu rozwoju dla MachineGames, który znajduje odzwierciedlenie w samej grze. „Pod wieloma względami ten mecz jest dla nas trochę inny” – powiedział Gustafsson. „Jesteśmy przyzwyczajeni do intensywnych strzelanek z ciężką bronią – a to jest trochę inna sytuacja. Tworzymy tutaj prawdziwą grę przygodową. »

Autentyczna akcja w stylu Indiany Jonesa

Podczas gdy uznane gry MachineGames Wolfenstein były brutalnymi i szalonymi strzelankami, Indiana Jones and the Great Circle oferuje wrażenia bardziej odpowiadające najsłynniejszemu archeologowi na świecie.

„Najpierw rozwiązuje problemy umysłem i naprawdę skupia się na inteligencji, a nie na nadmiernej walce, którą widzieliśmy lub prowadziliśmy wcześniej w grach Wolfenstein” – wyjaśnił Gustafsson. „Podczas gry wybranie bardziej autentycznej ścieżki Indy w ukryciu – lub po prostu klasycznej walki na pięści – przyniesie graczowi korzyści przez większość czasu, a także zapewni bardzo zabawne i wymagające doświadczenie. »

Źródło: news.xbox.com